Åh 😻

Hej!
Nu har vi äntligen fått hem våra älsklingar! Så söta!!😍😻

Jag är helt svag när jag kollar på dom!
Så den här kvällen består av gos och lek med kissarna!😍❤️ 

Den hel svarta är Zimba och den med vitt är Frasse!

Välkomna hem till oss sötnosar!😻


Min vardag, Tina & Oskar | |
#1 - - Sarah:

Mysigt me kattungar :)

#2 - - Emelie Andersson:

Åh vad söta dem är!! Ni är så värda detta, de kunde inte fått bättre ägare :) Grattis till er! <3<3

#3 - - Josefine:

Gud så söta!!

sv: Riktigt gott :)
Min vecka består mest utav skolan och plugg, vad ska du göra då?

#4 - - N:

Åhhhh dör!!!

#5 - - Emelie Andersson:

sv: ja det kan jag verkligen förstå, längtar efter att få träffa dem :D

Ja det gör jag med :)

Ja det var riktigt gott, har du testat dem med nutella? :)
kramis, älskar dig <3<3

Upp