Min helg 👍

Godmorgon!

Jag tÀnkte berÀtta lite om min helg!

I fredags var det tjejkvĂ€ll med gamla och saknade vĂ€nner! Fasen vad kul vi hade! Sedan gick vi ut senare pĂ„ kvĂ€llen, och det var en minnesvĂ€rd dag och kvĂ€ll! Fyfasen vad kul det var! Jag och min kompis jag skulle sova hos kom hem mycket sent! SĂ„ i gĂ„r mĂ„dde jag inte toppen! Det var bara att Ă„ka hem ta tvĂ„ panodil och sova nĂ„gra timmar! Sedan mĂ„dde jag bĂ€ttre! 

Och dĂ„ var det bara att duscha och göra sig i ordning för firmafesten pĂ„ Park Hermina! Och ja, jag hade bestĂ€mt mig för att köra och vara nykter.. Var inte alls sugen pĂ„ alkohol, förstĂ„r inte varför! Haha😂

Ja och nu ligger jag i sĂ€ngen och myser med min fina kisse! Vid 10 kommer min farfar hit för vi ska plocka ner sĂ€ngen! đŸ˜± Sedan blir det att stor stĂ€da mitt rum SĂ„ det Ă€r fint nĂ€r jag lĂ€mnar det pĂ„ Tisdag!! Endast tvĂ„ jĂ€klar dagar kvar! TvĂ„!! Gud... Börjar komma fjĂ€rilar i magen! 

Men ne nu mĂ„ste jag göra i ordning tee... Har blivit genomförskyld igen.... SĂ„ jĂ€klar trĂ„kigt!đŸ˜©

Men men hoppas ni haft en lika fin helg som mig!! 😍

Ha de bĂ€st!😘



Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson :

VÀrldens finaste Àr du och vilket snyggt skal Àlskade du!! :*
SÄ bra att du hade det roligt, det Àr du vÀrd!
Ja nu Àr det bara 2 dagar, jag kan sjÀlv inte fatta det! Jag Àr sÄ himla glad för din skull, lÀngtar till fredag ska du veta :* jag Àr sÄ förvÀntansfull!
Love you <3333

Upp