Bilder från Balen 2014 Del 1

 
Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Så himla fina bilder - din pojkvän är verkligen en 10-poängare *haha*.

Jodå, bara fint med mig... jobbar, jobbar, jobbar. Ska dock smita tidigare idag. Ska uppvakta en kusin på hans examensdag - du vet sluta högstadiet är ju stort för en cool kille :).

Imon är det bara 2 veckor kvar tills jag får nycklarna till nya lägenheten - läääängtar snart ihjäl mig, man vill bara planera o planera.

Helgen är ganska oplanerad ännu faktiskt, carpe diem liksom :)
Själv?

Ha en fortsatt finfin onsdag <3
Kram

#2 - - Emelie Andersson :

Så fina ni är!!! Perfekta tillsammans!

#3 - - Sanna Widman:

Så fina ni är! :)

SVAR:
Visst är det! Ja det är det. :) Min lillebror börjar 4:an till hösten och fyller 10 i slutet av hösten. (han borde vara det hehe..) Rockoff börjar den 17 juli och håller på till 25, får se vilka dagar vi går. :)

Härligt, något att se framemot då! :)

Ska väl jobba lite nu i veckan och får annars se vad jag hittar på. På Söndag ska vi till Anton hela familjen, kanske till stugan i helgen men annars får jag se. :) Dudå?

Tack så mycket! :)
Ha en fin dag, kram!

#4 - - emelie andersson:

sv: haha ja klart :)

ja detta är verkligen mina byggstenar i livet, så himla bäst!!

ja jag längtar verkligen till sommaren nu och dagarna vid stranden <3
älskar dig med min finis och saknar dig otroligt <3

#5 - - N:

Jättefin klänning!

#6 - - Michailas:

Vilka fina bilder :)

#7 - - Louise:

åh va roligt!

Har inga speciella planer i veckan faktiskt, tar dagarna lite som dom kommer. själv? :)

tack fina du <3

#8 - - Olivia:

Så himla fina! Underbar klänning!

#9 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Åh vad fina!!
sv; vad kul att höra! I går träffade jag en massa vänner på kvällen och satt ute och hade det trevligt! I morgon ska jag på student och senare i helgen väntas mer häng med vänner och pojkvän sedan avslutar jag veckan med en god brunch på söndag.
Hur ser din helg ut? :)
kram

#10 - - Cielo:

Så fina ni är!

#11 - - Emma:

Men så fin! Älskar klänningen :D

#12 - - Sarah:

Va fin du va :)

#13 - - Olivia Ward's blogg:

Hihi så underbart, älskar också turkos! 😍

Sv: Åh tack så mycket! Jadå allt är bra, lite kyligt bara, själv då? Har några planer men dom är inte säkrade. Hoppas till exempel på att åka till Stockholm och Varberg men vet ej. Själv då?

Upp