Shopping👌

Tjeena!

Det vart en lyckad dag med Elin idag!
Vi har gĂ„tt runt i affĂ€rer och kollat lite, fikat pĂ„ ett cafĂ©, Ă„kt bil och pratat och haft de sjukt kul helt enkelt! Det Ă€r kul att spendera lite tid med kompisar pĂ„ semestern! 

Det vart i alla fall tvÄ smÄ inköp idag, ni ser bilder lÀngre ner! :)

Nu ligger jag och vÀntar pÄ att maten ska bli klar, chicken Nuggets och pommes stÄr pÄ matsedeln idag! I alla fall till mig, de andra ska ha korv.. Men jag Àr inte sÄ vÀrst förtjust i det! :)

Sedan kanske de blir en fisketur med pojkvÀnnen min! Det Àr sÄ mysigt och rofyllt att bara sitta och koppla av! :)

I morgon fĂ„r vi se lite vad som hĂ€nder! Det jag vet Ă€r att jag ska ut pĂ„ en cykelrunda med faster Anki pĂ„ kvĂ€llen! 

HÀr kommer dagens inköp;

Vinrött nagellack frÄn Gina Tricot, 39 :-



GrĂ„ lĂ„ngĂ€rmad tröja frĂ„n Gina Tricot 199:- 
Min vardag | |
#1 - - Josefine:

Mysigt det lÄter och fina inköp!!

sv: Ja hÄller helt med, den hÀr sommaren Àr sÄ himla dÄlig!
Det Àr bara bra med mig, sjÀlv dÄ? :)

Jaa men eller hur!

#2 - - Sarah:

De lÄter som en rolig o mysig da :)
Kul me ett nytt nagellack :) Ja har aldrig testat Ginas :P E dom bra? :)
Vilken god mat du fÄr :) Fast ja gillar korv o pommes oxÄ :)

#3 - - N:

Kul med nytt!

#4 - - louise:

sÄ snygg tröja :)

#5 - - Emma Engström:

Vilken mysig dag och fina fynd du gjorde!
Sv; Allt Àr bra med mig, sjÀlv dÄ? :) Kram

#6 - - Life of Johanna:

Aldrig fel med shopping

#7 - - Linnéa:

Åh sĂ„Ă„Ă„ fina inköp :)
Ja usch o fy för regniga semesterveckor, alla mina kollegor som kommer tillbaka frÄn sina 4 veckor nu, inte ett dugg solbrÀnda.
Idag har vi haft fint vÀder hÀr, sommarkÀnslor, vÀldigt skönt eftersom vi slutade jobbet kl. 15 :)

Imorgon Àr jag ledig pga att vi jobbade förra helgen. Sen Àr det helg & pÄ mÄndag ska jag ha semester *yippie*.

JodÄ, det kÀnns bÀttre o bÀttre med Markus, det Àr nog mest flirtande Àn sÄ lÀnge. TyvÀrr sÄ har han semester den hÀr & nÀsta vecka... men det finns ju alltid Facebook och mobiltelefon <3

Hoppas allt Àr fint med dig & fÄr en fortsatt fin kvÀll :)
Kramis

#8 - - Emelie Andersson :

LÄter som du har det bra pÄ din semester gumman :) precis sÄ det ska vara!
SÄ snygga inköp, tröjan var ju vara döörsnygg!!

Sv: haha ja och det Àr jag sÄ tacksam för vÀnnen, du fÄr bli min andra hÀstskötare ;)
Det blev minions :)
Jag Àlskar dig med ska du veta! <3

#9 - - Aschmanda:

gillar fÀrgen pÄ nagellacket :D!

#10 - - julia:

SÄ himla fin tröja! :)

Upp