Frågestund!

Ja nu kör vi på en Frågestund!!
Har fullt upp i helgen så passar på med en frågestund!
Så ni får jätte gärna bomba mig med fråger!:) Bara att fråga på!





Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Ok, vilken är din drömresa? <3

#2 - - vanja:

gud vad mycket fina bilder i headern :D

#3 - - klara:

hobbys?

#4 - - emelie andersson:

även fast jag vet en hel del om dig så ska jag komma på några frågor :)

- säg en minne med mig som står dig varmt om hjärtat!
- vad ser du dig själv om 10 år?
- 5 saker som du ser fram emot!
- Vad önskar du dig när du fyller? ;)
- vilket är ditt finaste minne tillsammans med Oskar?
- om du fick önska dig 5 saker i livet, vad skulle det vara?
- säg två sporter som du skulle vilja börja med ifall du va tvungen.
- vad är det bästa/värsta du vet?
- vad får dig glad/ledsen?
- om du fick ta med dig 3 saker till en öde ö, vad skulle det vara?
- vad äter du helst till frukost, middag, lunch och kvällsmat?
- säg 5 av dina favoritappar i mobilen.

sen vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig!! <3<3

#5 - - Linnéa:

- Varför började du blogga? Och vad är ditt mål med bloggandet?

#6 - - Johan:

Kaffe eller te?
Hund eller katt?
Sommar eller vinter?

Det perfekta fredagsmyset?
Favoritmat?
Favoritdryck?
Beskriv dig själv med fem ord?
Någåot du definitivt inte gillar?
Något du är väldigt svag för?

SV: Ja precis, det är jättebra när de kan göra det. Då ser man exakt hur fotens isättning är osv. så nu hoppas jag att du inte behöver ha problem med hälsenor och annat när du springer :)

Mja, jag hindras inte av handen på ågot sätt längre, men tre småsår är det fortfarande faktiskt...

Neh, ögoninflamationer är verkligen inget roligt. Är ögonen sådär ömma så att det gör ont bara man petar lite försiktigt på dem?

Var du i Kinnarps nu i torsdags och såg oss? Tyvärr vann ju HV då... ;)

Nej, jag har aldrig spelat GTA 5, men hade gärna velat göra det. Kommer dock aldrig få göra det. det nyaste GTA jag har spelat var san Andreas, men sedan synen försvann så har det inte blivit mycket av den varan... :/

Haha ja, hockey är ju min stora pasion, har ju t.o.m. en separat hockeyblogg, så ja, det märks kanske, att det är min stora pasion? ;)
HV ligger ganska hyfsat till, ja. de rånade ju Skellefte på en poäng igår, trots stoort övertag för SAIK. Starkt jobbat av HV får jag säga....

Nu har jag bloggat igen! :D

#7 - - Boel:

Drömyrke?
Har du någon fobi?
Drömresemål?

Sv: Tack!

#8 - - klara:

vad är det bästa du vet?

#9 - - N:

Varför började du blogga?
Vart ser du dig själv om 10 år?

#10 - - Amanda:

Veckans blogg är nu avslutad på min blogg, kika in och se om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! http://ammieshade.blogg.se/2015/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comments
KRAM

#11 - - Amanda Jönsson:

Favorit youtuber?

SV: Det rosa är en beautyblender, en svamp du kan aplicera foundation eller concealer med :)

#12 - - ♀ THE REVOLT ♀:

hmm, Favoritbloggar?
Gillar du avokado?
Allergier?
Troende?

#13 - - Sanna Widman:

Vad gör du helst en dag då du är ledig?
Topp 3 snacksen?
Har du något husdjur, om inte.. skulle du vilja ha?
Varför började du blogga och det sämsta vs. bästa med att blogga?
Brukar du måla naglarna?
Favoritdjur?
Favoritårstid och varför?

Svårt med frågor men dedär var lite, får se om jag kommer på flera sen. :)

#14 - - vanja:

sv: visst gör man :( men så gott det är :)

vilka bloggar läser du :D

#15 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Drömresa?
Din favoritplats i världen just nu?
Vilka bloggar läser du?
Vad tycker du jag skulle ändra på i min blogg så att den blev bättre?
Har du några djur?
Vill du skaffa barn och i så fall när?
Om du fick önska dig vad du ville i hela världen, vad skulle det vara?

#16 - - S A N N A ♥:

Hur ofta tränar du?

#17 - - Johan:

Några fler frågor då...

Var i Sverige skulle du helst av allt vilja bo?
Har du ordning och reda på dina saker?
Krogen eller hemmamys?
Sämsta barnprogramet genom tiderna?
Ringa eller smsa?

SV: Nu fick du ännu fler frågor :)

Ja, sådant kan man få rejäla bekymmer med om det inte åtgärdas, så det var verkligen tur att du investerade i skorna.

Haha nej, synen är inte dålig. Den är helt borta :P
Jag kan göra en lång historia kort om du vill? :)

Haha, på min tid, när jag spelade GTA, åkte jag mest runt och dödade fölk, sprängde bilar och lekte massaker :P

Ja, det var starkt av HV där i lördags. Det är ju väldigt jämnt där från lag 2-5, så lite har de ju och kriga för, man vill ju alltid ha hemmaplansfördel i slutspelet... :)
Ja, jag har en ren hockeblogg. skriver om matcherna, kommentarer från omgångarna, skriver tabeller och redogör för läget både i SHL och Hockeallsvenskan, så ja, nog finns det en pasion alltid :)
Kolla in den om du vill, http://dalarnasstolthet.blogg.se/

Haha nejdu, sambo är ite ett dugg hockeyintresserad :P
Jag drog med henne när vi var i Saab arena i höstas, men hon tyckte mest det var konstigt när hundratalet vuxna människor bara stod och skrek rakt ut typ :P haha
Nej, det var inte riktgt hennes grej, men jag älskar det!
Oskar står högt hos mig också då, i och med sitt hockeyintresse, det kan du hälsa honom ;)

Ha en fin dag!

#18 - - Elin:

allt bra?

Upp