Kommer bli en toppen dag! đŸ˜ƒâ€ïž

Hej pÄ er!

FörlĂ„t för jag inte bloggat pĂ„ nĂ„gra dagar nu! Men jag blev vĂ€rre! 
Varit genomförskyld sedan kom febern dagen innan julafton, lÄg i 39 graders feber! Jag har inte varit sÄ dÄlig pÄ lÀnge!

Febern försvann dagen efter som tur var men förkylningen Ă€r fortfarande kvar! Jag blir tokig! Men men, tycker alla Ă€r sjuka nu! Det Ă€r vĂ€ll den tiden! đŸ€’đŸ‘Ž

Jag vill sĂ€ga God Jul till er sĂ„ hĂ€r i efterhand! Hoppas ni hade en fantastisk julafton allihopa! Det hade jag👍 Fick massvis av fint!! Det kommer ett inlĂ€gg om det lite senare vad jag fick för fint! 👏

Nu Ă€r jag med Mamma och Fanny pĂ„ Smart Eyes, Fanny Ă€r pĂ„ synundersökning! 😊 Sedan ska vi gĂ„ till Espesso House och fika! Mhhmm blir en Chai Latte för min del 👌
Sedan ska Pappa och Farfar och jag bĂ€ra in en fin byrĂ„ i lĂ€genheten som jag fick av farmor och farfar i julklapp! 👏😃

Vid halv 5 ska jag hĂ€mta vĂ€rldens bĂ€sta vĂ€n hemma hos henne! För vi ska ha en riktig tjejkvĂ€ll bara hon och jag!👏😃 Taco mys, Vin och gin, sĂ€llskapsspel,musik och chips och dipp sĂ„klart, alltid standard för oss!👍😂 SĂ„ ska vi byta julklappar och bara ha de lika kul som vi alltid brukar ha det! Det kommer bli fantastiskt kul och mysigt som alltid! Sedan sover hon hos mig!👍

Hoppas ni fĂ„r en lika fin dag som mig!👍😃

HĂ€r kommer en bild frĂ„n julafton pĂ„ mig och fina Messi 💕


Min vardag | |
Upp