Tina rekommenderar!đŸ‘âœŒïž

Jag har sett att de Ă€r sĂ„ mĂ„nga som köper lite nya drycker pĂ„ jobbet! Snapple Fruit drink heter de! Sedan har vi tre olika smaker pĂ„ jobbet och jag kĂ€nde att jag vart sugen att smaka en sĂ„n! 

De ser sÄ goda ut och de Àr en charmig flaska,hÀrlig fÀrg och ser sÄ frisk ut! Och jag kan bara instÀmma efter att ha smackat Snapple fruit drink med Kiwi och Jordgubb! SÄ otroligt frisk och god! TÀnk en varm sommardag , ute och solar med mysik pÄ och sedan en sÄn frukt drink... Mhhhm, pricken över i:ET! SÄ gott! Smaka den!;)

Vad tycker ni om den, ni som har smakat?😊




Har Ă€ven pretty in pink lemonade pĂ„ jobbet,den Ă€r jag riktigt sugen pĂ„ smaka pĂ„! Den ser ut sĂ„ hĂ€r; 



Och Heavenly Lemonade,den ser ocksÄ riktigt god ut! SÄ blir nog smaka den med framöver!Den ser ut sÄ hÀr;


Ha de!:)

Inspo, Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson :

Jag har ocksĂ„ tĂ€nkt smaka dem dĂ„ de ser riktigt goda ut! :) kul att du rekommenderade dem dĂ„! :) saknar dig min fina vĂ€n! ❀

Upp