Lördagen den 5 Mars!

Godmorgon!
Gick upp kvart i 6 och gjorde mig i ordning! Sitter just nu och äter lite frulle!

Ska hämta upp min lillasyster Fanny och hennes kompis med mamma! För idag blir det att åka till Nybro! Blir en hel dag där då Fanny och hennes kompis Klara ska spela handbollsmatch för första gången, det är turnering så det möter massvis med lag! Blir en hel dag! Matcherna börjar 10.30 och håller på till 17.00! Men vi behöver vara där 08.30 för värma upp och byta om och grejer såklart!

Ska bli så kul att se hennes första match! Hon ska både stå i mål och spela ute på plan! Blir såklart att ta massvis med bilder! 👏

Efter handbollen blir det nog hem och käka lite och ta en lugn kväll! Tror jag kommer vara rätt trött då jag var uppe lite sent igår och hade svårt att sova sedan upp med tuppen! Haha!
Vi får se helt enkelt! 

Har ni några speciella planer idag?😊
Hoppas ni får en fin lördag iallafall!

Stort lycka till idag fina Fanny!❤️
Fick bli en gammal bild på mig och syster! 



Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Så fina ni är :p
Det låter som är grym lördag - sånna cuper/turneringar brukar vara superkul att uppleva. Jag brukar skrika ganska högt när jag har någon vän som spelar eller så :).
Massa lyckokramar från mig <3.

Själv har jag inga direkta planer inför helgen. Tänkte gå bort till torget om en stund och sen så ska jag till biblioteket och se om man kan hitta några sy-tidningar :).
Mellon ikväll antar jag.

Ha en superfin lördag!
Kramis

#2 - - Emelie Andersson :

Så fina ni är och hoppas att det går bra för Fanny! :) <3

#3 - - Sanna:

låter som en bra Lördag :D Kram

#4 - - Johan:

Hoppa det går bra idag då! Första tävlingen är alltid lite speciell sådär :)

Idag är det ganska lugnt... Är nästan bara hemma och vänder, kom hem i torsdagskväll och åker upp till Leksand imorgon :)

SV: Nej, det hade verkligen inte varit fel!

Vi slutade fyra i grundserien och nu liger vi trea i slutspelsserien, en poäng bakom både Mora och Oskarshamn. Det är tre matcher kvar och vinnaren av serien får möta förloraren av AIK/Tingsryd i bäst av tre och sedan är det direktkval mot Modo i bäst av sju. Klarar vi av den långa vägen, då är vi tillbaka i SHL, men som sagt, vägen dit är lång...

För HV blir det playin nu har jag sett. Tror no ni får möta Brynäs där, för tror Örebro blir tia och jag tror inte ni kan klättra till sjundeplats. Kan t.o.m. vara så att det är kört att nå dit...

Nu är sambon hemma, haha, så nu är det inte lika tomt längre, men nu har ju jag å andra sidan varit borta i nästan en vecka :P

Tack! Jag tror att en stor del i att uppnå ett mer tillgängligt samhälle ligger i att sprida kunskap och på så sätt få en ökad förståelse hos allmänheten för hur det faktiskt är och därigenom också få ett mer tillgängligt samhälle, så ja, vi försöker nå ut till så många som möjligt. Går väl tyvärr sådär än så länge, men vi jobbar på ändå :)

Ta hand om dig, Tina!

#5 - - Josefine:

Hoppas det gått bra!

sv: Tack så jätte mycket :)

Jag har inte haft så mycket planerat den här helgen, förutom att jobba. Själv då?

Upp