Ledig Fredag!👍

Godmorgon!😊
Idag Àr det en ledig dag!
FÄr gÄ upp kvart i 6 varje morgon med Oskar nu för att vi ska rengöra katternas öron! Men jag somnar om igen sÄ det Àr skönt!

Idag blir det en riktig stĂ€ddag! 
Ska stĂ€da toan, Dammsuga och om jag hinner sĂ„ ska jag putsa lite fönster tĂ€nkte jag! Passa pĂ„ med sĂ„nt nĂ€r man Ă€r ledig! 😊
NĂ€r dammsugaren kommer fram sĂ„ springer Zimba och Frasse och gömmer sig, dem kan ju bli uppsugna! Haha😂

Vid halv 2 ska jag hĂ€mta Ă€lskling pĂ„ utbildningen! NĂ€r vi kommit hem ska vi Ă€ta Tacos! Mmmm sĂ„ gott, var lĂ€ngesedan jag Ă„t det nu!😋

Sedan vid klockan 7 ska kolla hockey! Kalmar hc! Det gĂ„r bra för dom!👍

DÀrefter blir det en lugn kvÀll!
Somna i tid dĂ„ vi ska upp i tid pĂ„ Lördag för att Ă„ka till Nybro och se Fannys första handbollstĂ€vling! Ska bli kul att se😃

Har ni nĂ„gra planer en Fredag som denna?😊


Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

Åh fina du, Ă€lskar verkligen de bilderna som vi tog den dagen :) LĂ„ter som en bra dag, och vad gott med tacos. Det Ă€r alltid en favvo och speciellt en fredag :) SĂ„ kul med handbollsmatch och speciellt i Nybro. Hoppas att det gĂ„r bra, det ger allt lite minnesbilder sedan man sjĂ€lv spelade :) ❀

sv: Naw tack desamma gumman, du finns alltid dĂ€r och stĂ€ller upp ocksĂ„ ju ❀

Tack sĂ„ mycket, jag börjar mĂ„ bĂ€ttre nu sĂ„ snart kan vi allt ta och ses tycker jag :) ❀

Upp