Dag 4: 5 sanningar om mig själv

1. Jag är "förskyld" hela tiden, det är min vardag!

2. Jag hatar vårrullar!

3. Jag älskar att ha fixade naglar!

4. Jag tycker inte om att vara själv!

5. Jag tycker om att ha det rent och fint hemma! 



Utmaningar | |
#1 - - Emelie Andersson:

Väldigt bra sanningar gumman, jag gillar inte heller vårrullar! ;)❤️

sv: Ja det gjorde det verkligen :) och alla knasiga minnen därifrån. Helt sjukt ;)

Ja jag bara känner hur hela jag är otur just nu, usch! Jag har tvättat rent det mycket och så och det verkar hjälpa. Håller tummarna :)

Jag har börjat kunna halta runt lite, jag blev så arg på kryckorna härom dagen så nu vill jag inte se dem ;) ❤️

#2 - - Days by Johanna:

Hur kommer det sig du inte gillar vårrullar? :)

Ja jag gillar med enplanshus. Enkelt och praktiskt, speciellt med smått hemma :) Svärfar sa vi fick inte köpa hus med källare, speciellt inte då Kristianstad ligger under vatten då är det stor risk för fukt, och det vill man ju gärna slippa.

Jag hoppas verkligen du slipper få cancer i din närhet, för det är inget kul alls :(

#3 - - Days by Johanna:

Det bara är så med vissa rätter, man gillar det bara inte :)

Ja, det är kul och fixa lite, och sätta sin prägel på huset :) Tack, är jätte nöjd med tapeterna i huset, gillar fondväggar.

#4 - - sanna:

Oh jag som älskar vårrullar mums va gott, kul läsning btw :)

#5 - - Emelie Andersson:

sv: Haha precis, sån är jag gumman ;) du känner ju mig!❤️
Ja men det känns bättre nu, så länge jag inte är och petar eller kliar i ögat :) Tack finis! ❤️

Haha ja, undrar varför. Kan erkänna att det inte bara är därför faktiskt ;) Ja jag kände det också, den frågan tas upp flitigt ;)
puss på dig ❤️

#6 - - Nimo:

Roligt inlägg

#7 - - MALIN:

Kul att lära känna dig bättre! Vårrullar är ju såååå gott :) Kram

Upp