Torsdag 18 Februari!😃

Godmorgon!😊

Vaknade precis, sĂ„ nu ligger jag och myser med mina kissar i sĂ€ngen!😊
SĂ„ mysigt att mysa lite i sĂ€ngen pĂ„ morgonen innan man mĂ„ste gĂ„ upp! 😊
Ska upp och Àta lite frulle snart, sedan vÀnta pÄ att Elin ska komma

Vi ska Ă€ta lunch hos mig, Snitzel och pommes! SĂ„ gott😋Sedan ska vi dricka kaffe och prata och mysa med Zimba och frasse sĂ„klart!😊

Idag jobbar jag 13.00-20.00!👍 Sedan tar jag helg 😃👏

PĂ„ fredag ska jag faktiskt till Ă€lsklings utbildning och trĂ€ffa hans kompisar dĂ€r och se hur han har det, ska bli spĂ€nnande och roligt 😊👍

Vad gör ni en Torsdag som denna?😊

Jag tĂ€nkte att ni skulle fĂ„ se bilder pĂ„ Oskar nĂ€r han har sin nya tröja pĂ„ sig som han fick av mig pĂ„ alla hjĂ€rtans dag!❀ 
Den var precis inkommen till butiken, köpt pÄ Jack and Jones, hans favorit butik! Tyckte den var riktigt snygg och cool, lite lÀngre och siffror i ryggen Àr sÄ snyggt tycker jag!

Vad tycker ni?😊

Min vardag | |
#1 - - sandra.:

jack and jones har sÄ snygga klÀder tycker jag :) brukar köpa till min pojkvÀn ibland dÀrifrÄn :)

Ja men dÄ lÄter det som du verkligen har fullt upp nu :) men roligt ÀndÄ ju. Jaha brukar ni titta pÄ hockey? :) Hoppas veckan blir bra iallafall =)

#2 - - Days by Johanna:

Hoppas det gÄr bra och jobba! :) Och skönt med en ledig helg :)

Idag har vi varit pÄ öppna förskolan och busat :) IkvÀll skall jag Äka ivÀg och klippa mig :)

#3 - - Emelie Andersson:

LÄter som en vÀldigt bra torsdag tycker jag och vad roligt att du ska fÄ hÀnga med till hans utbildning i morgon. Hoppas att det blir lyckat :)

sv: NÀ jag förstÄr det, jag hoppas verkligen pÄ det bÀsta och att du fÄr reda pÄ vad det Àr <3
Ja det hoppas jag med, det var ju sĂ„ himla kul förra Ă„ret...saknar verkligen saxnĂ€s ❀

ja angĂ„ende mĂ„len sĂ„ Ă€ndrades ju det lite nu vid skadan sĂ„ vi fĂ„r se helt hur det blir med dem. Har ingen aning faktiskt. ❀

Upp