Söndagen 28 Februari

Hej!

Fick vara hemma ifrån jobbet idag med för att inte smitta ner kollegorna eller kunderna!

Blir en lugn Söndag!
Vila upp mig mycket, sova och ännu mer vila! 
Ladda för ny arbetsvecka helt enkelt!

Är så glad att älsklings katterna är hemma och tar hand om sin matte!
De utstrålar så mycket värme och kärlek mina hjärtan!❤️
Idag kommer älskling äntligen hem också! Som jag saknat honom även fast han bara varit borta en helg!❤️

Ha en underbar Söndag på er allihopa!😊




Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

Hugos kusiner kommer om en stund och leker med honom, annars inga planer för denna söndagen!

Haha ja man har alltid och göra när man har hus :)

#2 - - Nimo:

Inga planer faktiskt bara ta det lugnt

#3 - - Emelie Andersson :

Skönt att du har haft sällskap iaf, det gör mycket bara det när man är sjuk! :) så skönt att din man kommer hem så att han också kan ta hand om dig ;) <3

Sv: jag ska försöka, börjar nog bli lite bättre nu förhoppningsvis! :)

Ja, dina kommer snart upp baby :) hoppas att du gillar svaren bara :) <3
Hihi tack så mycket, jag saknar dig väldigt mycket! <3

#4 - - Sanna:

Aww så gosiga katter, krya på dig tjejen! :)

#5 - - Josefine:

Krya på dig!

sv: Nä har hört det jag med, att mello var bättre förr..
Ja så skönt med sportlov :) Tack desamma!

#6 - - Linnéa:

Sååå fina bilder, hoppas verkligen att katterna får dig på bättringsväg tjejen <3
Härligt att din sambo är hemma gen med :)

Själv så ligger jag hemma framför TV:n och zappar omkring lite. Ska snart ha tvättstugan & laga mat mat m.m, lite tråkigare sysslor helt enkelt.
Sen kör jag nog på med lite filmmys :p

Krya på dig vännen <3
Kramis

Upp