Mary Kay❤️

Äntligen så har jag fått hem min beställning från Mary Kay! 😍

Beställde ett kit med handrengöring!
Man får verkligen jätte mjuka händer, och dem blir riktigt rena också!

Det man inte tänker på när man sminkar sig är att ha rena händer! Man har ju hur mycket bakterier som helst på händerna så tar man sig i ansiktet med smink! Inte alls bra! 

först tar man Satinhands (den orangefärgade krämen) de är som små kulor i som gör att de rengör händerna, så man gnuggar händerna mot varandra med det, därefter tar man den långa vita flaskan och smörjer in, sedan tvättar man händerna! 

Därefter tar man den lite större flaskan med handkräm och smörjer in för att få dem silkeslena👍

Sedan köpte jag ansiktsrengöring och lotion till ansiktet! Man tänker inte heller på hur man tar bort sminket! Jag tar tvål och vatten och gnuggar runt det i hela ansiktet! Inte alls så bra! 

Det bästa är att ta eyeremovern och bommullstussar och drar de runt ögat och utåt från ögat inte in till ögat! 😊 Sedan tar jag 3 in 1 cleansern till de resterande av ansiktet! 

Därefter tar man en lotion för att göra huden mjuk!👌


Underbart sett! Flaskorna håller hur länge som helst! Helt klart värt pengarna! 

Använder ni er av Mary Kay?😊
Inspo, Min vardag | |
#1 - - Days by Johanna:

mary kay har bre grejer :)

tyvärr kom febern till lillkillen igår kväll. Hoppas den försvinner snabbt :)

Ja gör det, vore kul om du kunde komma på bloggträffen

#2 - - Emelie Andersson:

Så kul med ett sånt kit, och precis som du säger tänker man aldrig på de där grejerna :) <3

#3 - - Skogsraah:

Kul med nya produkter!

#4 - - SKRIVDIVAN :

Jag älskar krämer har hur många som helst hemma, inte bara är de sköna att smörja sig med, de doftar gott och det ser vackra ut när jag ställer dem på min badrumshylla som är prydd med noga utvalda krämer, parfymer mm. Hyllan är som ett altare för mig.

#5 - - Sigrid:

Verkar jättebra! :)

#6 - - Linda:

hört mycket bra om dessa men aldrig provat själv : ) använder mig utav en billig ansikts scrub som funkar för mig och min hud! :) inga planer ännu du?

#7 - - Sanna:

kul med nya produkter :D

#8 - - Linnéa:

Härliga pics, har inte använt mary kay på en massa år, hade en Foundation därifrån :p.

Är riktigt stolt över mig själv faktiskt, att jag vågade fråga portugisen om hans ålder :p. Han har fortfarande inte varit förbi kontoret på flera veckor, garanterat lite nervös nu *haha*.

Jodå, annars är det bara fint här - symaskinen går som tåget här hemma :).
Hoppas att du också får en fin helgstart <3
Kramis

Upp