Ledig dag👍

Godmorgon!😊

IgĂ„r efter jobbet sĂ„ prövade jag och Oskar att duscha av Zimba och Frasse, de var inte jĂ€tte populĂ€rt, men Frasse accepterade det mer Ă€n Zimba!😊

Nu ska jag snart Ă„ka och hĂ€mta Mamma hemma och Ă„ka runt Ica och köpa nybakta frallor! Mums 😋 Frallor med smör,apelsinmarmelad och hushĂ„llsost Ă€r gudomligt 👌

SĂ„ vi ska Ă€ta frulle, och sedan lĂ€r vi mysa med kissarna, sedan fĂ„r vi se vad vi hittar pĂ„! Blir nog att gĂ„ en promenad sedan tĂ€nkte be henne om hjĂ€lp med fönsterputs maskinen!😊

DÀrefter ska vi Àta lunch!
Vi ska laga panerad rödspĂ€tta med potatis, HollandaiesĂ„s och RemoladsĂ„s! Mums! 😋

Sedan blir det tvĂ€tta och det dĂ€r vardagliga! 

Senare pĂ„ kvĂ€llen ska Ă€lsklingen och jag laga kotletter med potatis och bearnaisesĂ„s! 

Haha kĂ€nns som jag ska Ă€ta hela dagen  pĂ„ de hĂ€r inlĂ€gget! Ne sĂ„ illa Ă€r det inte! 😊

Vad ska ni hitta pĂ„ en Fredag som denna?😃

BĂ€gge tvĂ„ ska ligga i mattes knĂ€ sĂ„klart! 😂


Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Åh, ska vi bilda klubb? Valde faktiskt att ta semester jag denna fredag, underbart att vara ledig :9. Ska ner till Göteborg och trĂ€ffa en underbar vĂ€n som jag inte sett pĂ„ 2 mĂ„nader :). Blir restaurangbesök, nĂ„tt pubbesök & sĂ„klart lite shopping ....
Dessutom sÄ skulle portugisen ÀndÄ inte komma förbi kontoret idag, skickade ett mail till honom igÄr och frÄgade *haha*. Han mÄste tro att jag Àr galen <3.

Oj, det lÄter inte som nÄgon höjdare dÄ att duscha katterna, men dom vÀnjer sig vÀl sÀkert tillslut :)

Wow, en riktig lyxmiddagskvÀll för er dÄ ser jag.
Hoppas du fÄr en underbar fredag.
Kramis

#2 - - sandra.:

naw sÄ gulligt :)
frallor Àr sÄ himla gott =)
Nej det kostar ingenting Àr helt gratis och enkelt att förstÄ :)
kommer upp andra tips om nÄgra dagar pÄ andra sidor som jag tycker Àr bra nÀr det gÀller tjÀna pengar pÄ bloggen =)
hoppas du fÄr en underbar helg, kram =)

#3 - - Emelie Andersson:

Det lÄter som en vÀldigt bra dag gumman :) Hoppas att ni fÄr det sÄ trevlig och hÀlsar Zimba och Frasse :) De Àr ju sÄ himla söta <3

sv: Ja hon Àr sÄ himla duktig och jag saknar henne som bara den :/ Àlskar dig med!<3

#4 - - Days by Johanna:

Det Àr bra och Àta haha.

PÄminner mig om att jag mÄste ta upp vÄrt ur frysen sÄ det hinner tina tills vi skall laga det:)

ja vi Àr bortskÀmda med att han sover sÄ bra, inte alla barn som gör det :)

#5 - - Sarah:

Skönt o va ledig :) Men nu e de ju iaf helg :)

Upp