HV71 dax!👏🏒

Hej pÄ er!

/Det var riktigt kul att se hur Oskar har de pĂ„ utbildningen! Fick se en kille svetsa, de var hĂ€ftigt! Och sĂ„ fick jag trĂ€ffa hans kompisar och lĂ€rare! Mycket trevliga och roliga!/ 

Nu ska vi Ă„ka hem till Mamma och Pappa och hĂ€mta upp dom! 
Sedan ska vi Ă„ka till Karlskrona!

För ikvĂ€ll spelar Karlskrona-HV71! 
Det var de min kusin fick i födelsedags present av sina förĂ€ldrar! MĂ„nga av hans slĂ€kt ska med och kolla pĂ„ den matchen! Ska bli otroligt kul!👏

Kom igen nu HV71! HVBLÅ Ă€r dem bĂ€sta Hejja Hejja hv!👏🏒

Matchen börjar vid 7, sedan hÄller den vÀll pÄ till 9 halv 10! Sedan Äker vi hem!
Antingen sĂ€tter vi oss framför en film och myser eller Ă„ker vi hem och sover, beror pĂ„ hur trötta vi Ă€r!😊

SĂ„ ser vĂ„r Fredag ut!👍

Hoppas ni fĂ„r en super fin Fredag😃

Vill passa pĂ„ att gratulera till min fina kusin Kevin som fyller hela 10 Ă„r idag! TvĂ„ siffrigt! Stor kille nu, Gud vad tiden gĂ„r fort! Stort Grattis Kevin!😃🎉

Fick bli en gammal bild pĂ„ Oskar,Kevin och Fanny nĂ€r vi var i Jönköping!👏


Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

LÄter som en perfekt fredag och hoppas att dem vinner nu :) vilken söt bild ocksÄ <3

sv: Ja det ser jag fram emot, kommer kolla in hÀr hela tiden ;)
Ja det kan jag förstÄ, nu vet du hur dem har det :)

Haha nÀ det vill han nog inte men hon kommer ÀndÄ bli en hÀsttjej och vara med mig hela tiden, haha ;) <3

#2 - - sandra.:

hoppas dem vinner som du vill ska vinna :)
Àr inte sÄ insatt i hockey faktiskt, men fotboll Àr jag insatt i :) haha. och tack snÀlla du, ombre Àr sÄ fint tycker jag!

#3 - - Days by Johanna:

Hoppas matchen gÄr som ni vill! :)

Tack Àr jÀtte nöjd med hÄret :)

#4 - - Sarah:

Kul o fÄ se va han gör om dagarna :)
FĂ€rjestad ska de va <3

#5 - - Linnéa:

Åh sĂ„Ă„Ă„ roligt, hur gick matchen dĂ„? MĂ„ste ta med min systerson pĂ„ Frölunda snart <3

Jag har haft en finfin vecka. Massor med jobb, men igÄr blev det Àven quizkvÀll med bÀsta kollegorna & det var sÄÄÄ roligt :). Idag har jag hÀlsat pÄ mina förÀldrar en svÀng... Imorgon blir det kalas för syrran... :p.

Jag mailade portugisen igÄr faktiskt, men har inte fÄtt nÄgot svar Àn sÄ lÀnge :)
Ha en fortsatt superfin kvÀll <3
Kramis

#6 - - Josefine:

Mysigt!!

sv: Du har fullt upp med andra ord :)

Tack desamma :

Upp