Gårdagen👌

Godmorgon!

Gårdagen var otroligt rolig! God mat,mycket snacks och prat!
Elsa och Kalle busade som bara den med Zimba och Frasse! Så de var helt slut på kvällen de små liven!😻

Mellon var sådär! Oscar Zias låt tyckte jag faktiskt om! De andra var si så där faktiskt! Men hans låt blir nog bättre och bättre desto mer man lyssnar på den!😊

Sedan efter de åkt hem så blev de kattmys såklart! Sedan inatt var vi fyllechaffis åt Mamma och Pappa😊

Därefter var de bara hem och sova! 

Idag blir det 10 års kalas hos kusinen Kevin!👍😊

En bild på oss alla från gårdagen! Prövade Oskars selfiepinne! Den fungerar ju bra! Blir att ta med den till Lindvallen!👍

Min vardag | |
#1 - - sandra.:

så roligt ni haft det :)
Ja kalmar FF är bra, men jag hejjar på IFK Norrköping isåfall :) bor i Norrköping så har sätt några matcher ett par gånger, och jag tycker dem är riktigt bra :)

Ja verkligen :) kärlek är så underbart, hur länge har du och din kille varit tsm? :)
Hoppas du får en underbar söndag <3


#2 - - Emelie Andersson :

Så mysigt det ser ut gumman, vad bra att ni hade så roligt :)

Sv: Jag har verkligen försökt att gilla båda delarna men det går inte Hahha ;)
Kul att du gillade inlägget och bilderna :)

Ja jag ska försöka hitta något. Men dina bilder är inte tråkiga gumman :) <3

#3 - - sandra.:

jaha gör ni ): trivs ni där?
jaha då förstår jag, vad gulligt :)
Jag & min pojkvän har snart varit tillsammans i 3 år =)
Händer det något speciellt idag? :)


#4 - - linda:

Tack du med :))
Va roligt det låter,
jag har bara umgåtts med min kompis & pojkvännen som vanligt! Ser ut som du haft en mysig helg iaf :)

#5 - - Linda:

Samma för mig, och de går så fort.
så mycket jag vill ha just nu att du inte anar, bara drömmer mig bort.
Inga planer ännu själv?

#6 - - Johan:

De e så fina, de små liven :)

SV: Ja det är det faktiskt, beroende på vad det är för texter då så klart ;)

Haha ja, så är det ju, särskilt i den åldern, men de kommer lugna ner sig med tiden :)
Ja, det var hemskt att se honom. Önskar att han hade sluppit lida där under de sista dagarna, för då var det inte alls bra med honom, lilla Tissen... :'(

Haha, jag lovar att meddela di när boken är klar ;)

Ja, jag tycker att vi ska vara relativt nöjda med vår insats, även om det så klart finns uppenbara brister att fila på, men jo, jag tycker nog ändå att vi ska vara nöjda :)

Hoppas att du har haft en fin söndag också! :)

#7 - - Erica Andersson:

oscars låt var verkligen bra!:)

#8 - - Linda:

hahha synd att man e märkesfreak när man får sådana perioder :/ Blir mest jobb för min del också som vanligt xD

#9 - - Linda:

"snart och snart" men i augusti åker jag till Grekland och ska även till London men de har vi inte satt något datum på, själv :)?

Upp