Första morgonen som husse och matte 😻

Godmorgon!

Frasse och Zimba har sovit hos mig hela natten, så söta små liv! ❤️😍
Nu busar de för fullt med varandra! 😻

Jag har precis ätit frukost och gjort mig i ordning, så nu blir de mys med sötnosarna innan jobb 10.00-16.30!

Därefter ska vi hem till Mamma och Pappa och äta lite mat, Sedan hänger Oskar med på Fannys Handboll och jag åker hem och tar hand om busungarna!

Sedan ikväll kommer faster och kusinen och hälsar på dom så gullen!

Bara massvis med kattinlägg nu, haha blir lätt så😂❤️

Har ni några planer inför den här Onsdagen?😊



Min vardag, Tina & Oskar | |
#1 - - Emelie Andersson :

Låter som en väldigt bra dag gumman, jag saknar dig väldigt mycket!
Ja det känns fortfarande en hel del i benet, men det är bara att gilla läget <3

#2 - - Days by Johanna:

Små söta bussungar! :)

Jag skulle vilja ha mer planeringstid så jag kan ha en bra verksamhet med barnen, så jag verkligen hinner förbereda mina samlingar och sedan utvärdera dem så de blir bättre till nästa gång, så kvaliteten i förskolan blir ännu bättre än vad den är idag. Sedan skulle jag vilja slippa hantera all mat, disk och städning som tar tid och fokus från barnen och slippa massa administrativa uppgifter och bara ha full fokus på barnen :)

Det var många som trodde jag ville ha en skötväska, det var nog för det stod först :) Så det är lugnt. Hoppas med hitta min väska :)

#3 - - Days by Johanna:

Ja hade det inte varit mycket jobb bakom starta en egen förskola så hade det nog varit ett alternativ. Vi är några som kollegor som skämtat om det ibland. Så vem vet vad framtiden för med sig. Nu är jag fackligt ombud och jag kommer göra vad jag kan för att förbättra våra villkor! :)

Ja, svackor har man alla då kan det vara bra med förskrivna inlägg så kan man bara slänga upp det. Så försöker göra några såna för ha när motivationen tryter, för det lär dem göra. Det händer inte så mycket när man "bara" går hemma :)

#4 - - Celine:

Så mysigt!

#5 - - sandra.:

men gud så söta :) hur gamla är dem?

#6 - - sandra.:

jaha :) då är det fullt hus antar jag, jag födde upp kattungar förut och vid den åldern är dem ju som busigast :) men så himla keliga, jag älskar katter!

#7 - - Linnéa:

Åh, vilka söta gosedjur ni fått hem nu :)

Ja, det är faktiskt min absoluta favvislåt just nu. Ryser när jag hör det och den blir bara bättre och bättre för varje gång <3.

Haha det får bli en hjärtformad chokladask tror jag, måste ta reda på om han kommer förbi kontoret nått mer den här veckan :).

Hoppas att du har haft en lika fin onsdag som jag haft :p
Kramis

#8 - - Sarah:

Mysigt o äta hos mamma o pappa :)

#9 - - Johan:

Naaw men så söta!
Men de sov hela natten alltså? :O
Det gjorde sällan Tissen... var lite jobbigt ibland när vi bodde i en etta och inte kunde stänga dörren om oss på nätterna. Han gillade att hoppa efter våra fötter och händer under täcket, så man kunde vakna av att han satte klorna eller tänderna i tårna på en... då var han inte jättepopulär :P haha

SV: Det kanske är för att de har varandra, någon de känner igen från första stund liksom.
Tissen har vi tyvärr inte kvar. Vi fick ta bort honom för snart 1,5 år sedan. då var han bara ett drygt år gammal. Han blev sjuk och det gick inte att göra något åt. FIP fick han... då är det ganska kört, tyvärr... :/

Tack! Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. Att förmedla känslor genom text kan jag verkligen, så kanske ska skriva en bok? :)
Som jag skrev handlar det om att vara i "rätt mode". det är jag tyvärr sällan numera och då är det svårt att producera sådana texter tycker jag. Annars hade jag givetvis gjort det!

Ha en fin helg och håll en tumme för oss i helgen! :)

Upp