Min framtida tatuering✌️

Ja jag har velat göra en särskild tatuering sedan innan jag var 18 år!

Men några i mina släkt gillar inte det,så har avvaktat! Och så vill jag vara riktigt säker på vad jag gör! 

Det är min första och jag vill ju såklart att den blir perfekt och att jag blir nöjd!
Nu har jag bestämt mig!👍



Det blir den tatueringen utan vingarna och hjärtat,så det blir bara Live Laugh Love, fast i den här stilen;


Den ska vara på insidan av överarmen!

Vad tycker ni?
Blir det snyggt?😊👌
Inspo, Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson :

Det kommer bli toppen gumman :) <3

#2 - - Maja H:

Det kommer säkert bli jätte fint!!
kramis :*

#3 - - Emelie Andersson:

sv: Ja det var verkligen hur mysigt som helst ❤️
Hihi tack så mycket, bästa fotografen ju!
Ja det gör jag med, i morgon smäller det. Ska bli så jävla kul!

Haha ja jag antar det, jag ger verkligen inte upp och framförallt inte med honom. Man ska ju vara envis har jag hört ;)
Tack så mycket darling!! Love you! ❤️❤️

#4 - - N:

Superfina!

#5 - - Linnea:

Haha, jag är i exakt samma situation. Vill göra min första tattoo, men bla mina föräldrar avskyr tatueringar... Fina motiv i alla fall :-).

Det blir en jobbig fredag imon, men men, ska få gråta av mig tillsammans med alla andra. Blir alldeles tagen av dom vackra blommorna som mamma har fixat - sååå fint 💕.

Hoppas du får en fortsatt fin kväll tjejen.
Kramis 😋

#6 - - Sarah:

Jaa man ska va riktigt säker så man inte ångrar sig sen :) Tror du inte de gör ont? (A) Haha tror ja hade svimmat av smärta typ :P

Sv: Ja kör 7 pass i veckan.

#7 - - Josefine:

Jätte fint!!

sv: Ja det är roligt :)
Vilken rolig vecka du hade framför dig!
Allt är bra med mig, med dig då? :)


Tack!!

#8 - - Johan:

Det blir nog jättebra tror jag :)

SV: Ja, bostadspriserna är helt galna numera. De bara rusar iväg och det är nästan omöjligt att få tag i en bostadsrätt som ung och utan samlade besparingar...

Haha nej, du har väl ganska långt kvar till 49 :P haha

Förkylning behöver ju inte ha med kylan att göra. Hur mycket man än klär på sig så kan man få det ändå...

Ja, det blir nog jättebra! :)
Varför flyger ni till storstan? Är det inte billigare med tåg? :)
Hoppas i vilker fall att ni får en superhelg och hälsa Emelie! :)

Ta hand om dig!

Upp