Molly Sandén - Like no one´s watching

God morgon!
 
Somnade rätt så sent i går!
Svarade på massvis med fina kommentarer efter som jag haft en litet uppehåll!
Sedan kollade jag på film.
Men nu är jag nyvaken och ska göra mig i ordning!
Ska träffa min kompis Elin snart, vi får se vad vi ska hitta på.
Blir nog en fika på Espresso house, deras chai latte är så otroligt god!
Har ni smakat det? Det måste ni göra om ni inte har de.
Sedan blir det väll åka en vända i bilen som alltid! Haha :)
Vi får se lite vad dagen har att erbjuda helt enkelt! :)
 
Har inte så mycket mer att säga för tillfället!
 
Jag tänkte att jag lägger upp en grym låt med Molly Sandén!
Hörde henne sjunga den på Allsång på Skansen igår. Riktigt bra är den, och hon kan sjunga hon :)
 
 
Ha de fint :)
Min vardag | |
#1 - - Lina:

Åhh den chai latten är verkligen himmelsk!

#2 - - Emelie Andersson :

Låter som en bra dag, hoppas ni får det så trevligt :) <3

Ska ta och kolla in den där låten :) <3

#3 - - N:

Så bra!

#4 - - Vanessa andersson:

den låten är grym :D

Upp