Jul & Nyårs outfits

 
Godkväll!
 
Jag satt och tänkte lite på Jul och Nyår outfit.
Jag har ingenting i garderoben jag vill ha på Jul eller Nyår.
Allt det som hänger där har man ju haft 1000 gånger.
Hade ju velat hitta något nytt, men tycker det är så svårt.
 
Man söker på Google och får upp massvis med fina outfit som är fina på de tjejerna.
Sedan ska man pröva något liknande i butiken.. ehm ne skulle inte tro det.
Tycker de är så svårt att hitta fina outfit till dessa evenemang.

Men vi får väll hoppas jag hittar något fint :)
Det börjar närma sig, endast 8 dagar kvar!!
 
Har ni hittat något fint att ha på er? Eller har ni något fint redan? :)
Lite tips är välkommet :)
 
Här kommer lite bilder jag hittade på Google på fina Jul och Nyårs outfit i alla fall :)
 
Ha en fortsatt fin kväll på er! :)
 
 
 
 
Inspo, Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

Jag har inte heller hittat något och jag får verkligen panik över det. Jag har fan ingen aning och jag har inte hittat något fint i affärerna heller :/

sv: Så himla bra att du är tillbaka, riktigt glad över det ska du veta :D

Tack vad glad jag blir, funderar dock på att byta bild. Men jag får se fina du <3

Jag saknar dig med vännen, men vi får ju ses snart! <3

#2 - - Linnéa:

Vad härligt att ni trivs så bra i lägenheten... jag kände redan efter en vecka i min nya lägenhet att "herregud vad jag trivs, och åhhh vad gott jag sover om nätterna".

Jag har tänkt jobba en hel del under mellandagarna, men jag får ta ledigt så mycket som jag behöver :). Inte bestämt mig ännu :)
Och själv då? <3

Förutom jobb så rullar dagarna förbi... har börjat känna lite ömmande i halsen, men får dricka massor med te och hoppas på det bästa :)

Ha en fortsatt finfin kväll.
Kramis <3

#3 - - Emelie Andersson:

sv: ja men det är du faktiskt :) jag börjar bli riktigt dålig nu ;) <3

Nej jag är fortfarande i Nybro gumman ;) så det var ju synd :( <3
Älskar dig vännen, glöm aldrig det!

#4 - - Louise:

Bra inspo :)

det är sådär med mig sj? :) bra hoppas jag!

#5 - - MALIN:

Jättesnygga grejer! Jag kör på grönt i år - en grön blus till julafton och en grön klänning till nyårs :) Kram

#6 - - Emelie Andersson:

sv: Ja jag håller tummarna för det :) ska snart bege mig till stallet faktiskt :)

tack finaste du <3

#7 - - Linda:

Ja lite julstämning såhär innan jul :) hur mår du själv :)?

#8 - - Linnéa:

Sååå himla härliga festblåsor förresten :p

Nä usch o fy, min hals har svullnat upp som bara den och rösten blir allt hesare för varje minut... och jag som har sååå svårt för att vara tyst (på gott och ont). Får tejpa igen munnen imon tror jag <3.
Hoppas att du också kryar på dig tjejen.

Jag har EN enda julklapp kvar att köpa, en till pappa. Han är dock såååå dålig på att komma på vad han önskar sig :S.
Och själv, hur går det för dig?

Hoppas du får en fortsatt fin kväll tjejen <3
Kramis

#9 - - Tezzo:

Så mycket snyggt!

Upp