3 things

3 saker jag ser fram emot

» Julafton :D

» Nästa Lördag då bästa vännen ska sova här :D

» Nyårsafton :D

 

3 saker jag fasar för

» Hur länge jag ska stå ut med denna jävlar förkylningen

» Hur jag ska orka med den här kylan, Inte min årstid om man säger så

» Att förlora någon nära

3 saker jag gillar

» Lägenheten

» Min fina kisse

» När det är i ordning

 

3 saker jag inte gillar

» När det inte är i ordning ;)

» wienerpecan

» Falska människor

 

 

 

3 saker jag vill

» Bli helt frisk

» Resa utomlands

» Ha en riktig tjejkväll och myskväll med bästa Emelie

 

3 saker jag borde

» Börja träna mer

» Äta mindre kakor och godis

» Sluta städa ihjäl mig xD

 

3 saker jag kan

» Hålla i ordning hemma

» Finns alltid för mina nära och kära

» Shoppa

 
 

3 saker jag inte kan

» Lita på vem som helst

» Vara ifrån mobilen för länge

» Dölja min svartsjuka

 

3 saker jag blir lugn av

» Musik

» Umgås med nära och kära

» Planering

 

3 saker jag blir stressad av

» Om saker inte planeras

» Av tiden som bara tickar på

» Om jag inte hittar något jag ska ha och jag ska iväg

 

 

3 saker jag ska göra i helgen

» Umgås med en kompis

» Jobba

» Julhandla de sista

 
 
Min vardag | |
#1 - - Josefine:

Roligt inlägg!

sv: Ja jag med, så jobbigt!
Allt är väl helt okej med mig, hur är det själv? :)

#2 - - Emelie Andersson :

Åh du är ju för söt! Jag längtar också till nästa helg, så mysigt som det ska bli!! Och du är väldig bra på att bry dig om nära och kära så denna listan stämmer verkligen in på dig!! <3 loveyou!!!

#3 - - emelie andersson:

Jag snor nog den av dig stumpan! :) <3

Upp