Idag är det 80 dagar kvar..👍

Ja rubriken säger lite iallafall!

Idag är det exakt 80 dagar kvar tills jag fyller 20 år!! 

Alltså vart tog alla åren ivägen? Minns när jag var 10 och lekte med alla kompisar och gick 2:an, och när jag var 16 och skulle börja övningsköra, eller när jag fyllde 18 och gick ut på puben första gången, och nu är jag snart 20!!! Vilket innebär att jag inte är tonåring längre, jag får köpa alkohol på Systembolaget och ja jag är vuxen kan man säga! Helt sjukt!

80 dagar är rättså mycket men det går jäkligt fort som sagt, så snart är jag där! Vet inte känns som jag vill hitta på något kul då!

Vad gjorde ni när ni fyllde 20? Ni som är 20 år eller äldre? :)




Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Ah, 20 års dagen minns man - hängde utanför systembolaget kl. 9.55 på morgonen minns jag *haha*.

Skönt o höra att du mår allt bättre - själv vaknade jag under natten nu med 39 grader feber :(. Och halsen är väldigt svullen... *blä*. Ingen jobb för mig idag.

Tänkte att jag skulle ta mig ner till apoteket o inhandla lite botemedel, och kanske hyra några bra filmer - längesen jag gjorde det sist <3

Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan gå hem till bästa vännen .
Ha en fortsatt fin tisdag :p
Kramis

#2 - - emelie andersson:

sv: tack så mycket finis :) och desamma<3
jodå det är bra, nytt år och allt ju. sjdå? :D <3

nejnej, han älskar sitt ben som han fick av dig :) han tar väl hand om det! <3

#3 - - Emelie Andersson :

Tiden går fort gummsan, snart är vi i 40 årskrisen hallå!!! ;) haha inte långt kvar gumman! <3

#4 - - Johan:

80 dagar är ingenting, det kommer gå jätefort!

När jag fyllde 20 var familjen på kryssning till Helsingfors :)

SV: Ja, det låter som att du fick en hel del! Men... HV, det är ju fel lag... ;)
Vet du vilken match du/ni ska se då? :)
Vad var det för revyer?

Ta hand om dig och hoppas att du har fått en fin start på det nya året! :)

Upp