Torsdags inspo 👌



Inspo, Min vardag | |
#1 - - Tuva Björnwall:

Ã¥h fin inspo!! :D

#2 - - Josefine:

Fin inspo!

sv: Tack desamma :)

#3 - - Tilda:

Ã…h, underbar inspo! :)

#4 - - Sandra':

Åh sjukt snygg hårfärg ju :)
hoppas du får det så bra på kryssningen :)
har taggat dig i en fråge-tag på bloggen om du vill svara på frågorna sen när du kommit hem, är inget måste haha :)
ha det så bra!

#5 - - Days by Johanna:

kanske ica kör en egen klassiker då :)

Ja vårt hus är grått/vitt så då tycker jag det passar med en lekstuga i samma färg :)

#6 - - Linnéa:

Sååå himla fiiiiiin inspo tjejen, älskar lila <3

Jag kommer nog inte se/träffa portugisen på ett tag... Dom har sjukt mycket att göra och jobbar minst fram till kl. 20-21 på kvällarna :S. Men ska hålla lite lägre profil :p.

Haha, jag gillar också mitt bröst-inlägg från igår... kan dock inte räkna in mig själv där ibland :).

Hoppas du får en fortsatt finfin kväll tjejen <3
Kramis

#7 - - yasmeen:

Färgen är så fin :)

#8 - - Johan:

SV: Det kan jag tänka mig! Hoppas att ni har det bra ute på sjön nu då! :)

Haha, Lübeck ligger i Tyskland, är väl mest känt sör sin marsipan :)

Ha det bra och ta hand om varandra där ute på havet nu!

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

SÃ¥ fin inspiration :)

Upp