Tisdag 22 Mars 👌

Godmorgon! 

Precis Ă€tit frukost och gjort mig i ordning inför jobb! 
Idag blir det ett jobbpass mellan 11.00-16.00 👍 LĂ€r vara massor att göra nu nĂ€r det Ă€r pĂ„sk sĂ„klart!😊

Efter jobbpasset blir det hem och laga mat och stÀda lite!
PĂ„ Fredag sĂ„ kommer ju slĂ€kten och firar mig!😊

Hinner nog inte sĂ„ mycket mer pĂ„ denna dagen! Jobb,Ă€ta och stĂ€d helt enkelt! Haha 👍

Har ni nĂ„gra planer en Tisdag som denna?😊

Mina tröttisar ❀
Haha ser knappt Zimba, han smĂ€lter in med bordsunderlĂ€gget 😂


Min vardag | |
#1 - - ISABELLA:

Vilka söta katter :)

#2 - - Days by Johanna:

LĂ„ter som ett lagom arbetspass :)

#3 - - polly:

Men hahaha sÄ söt jag dör. Lycka till i dag =). Och du jÀtte fin bild pÄ dig. Sötis. Kram

#4 - - Ll:

Jobb hela veckan :) du sjÀlv?

#5 - - sandra.:

Fin bild pÄ dig :)
fyller du Ă„r i veckan? :)

#6 - - Josefine:

Fin bild!

sv: Var sÄ fin vÄr hÀr och sÄ kom den hÀr förbannande snön igen..
Tack sÄ mycket :)

Tack desamma!

#7 - - Linda:

fyller du Är dÄ:D??

#8 - - Emelie Andersson:

Det Àr fan knappt att man ser han, lite svarta busen, men söt Àr han ;) <3

sv: Jag saknar verkligen dig med ska du veta, otroligt mycket <3 Du Ă€r helt underbar finaste vĂ€nnen! ❀❀

JassĂ„ du jobbar ocksĂ„ hela pĂ„sken, lite drygt Ă€ndĂ„ :( ❀ Jag Ă€lskar dig med ska du veta!

#9 - - Linnéa:

SĂ„ fina bilder :p

Yes, portugisen, eller mr fresh meat som jag kallar honom var förbi jobbet igÄr. Vet inte riktigt vad jag ska hitta pÄ, rodnar som bara den nÀr han Àr i nÀrheten... TÀnkte att jag skulle skriva till honom pÄ Facebook <3, FÄr fundera ut nÄtt bra att skriva bara.

Hoppas dagens jobbpass gÄr bra.
SjÀlv har jag fullt upp pÄ jobbet, klockan bara rinner ivÀg <3.
Fortsatt fin kvÀll tjejen.
Kramis

Upp