Tina rekommenderar!👌👍

Jag mÄste rekommendera tvÄ produkter jag Àr riktigt nöjd med!

Ett saltvattenspray som hĂ„ller sminket pĂ„ plats hela dagen! Jag tycker verkligen det Ă€r jĂ€ttebra! Innan jag hade det fick jag fylla i sminket pĂ„ eftermiddagen om jag skulle ivĂ€g eller nĂ„got sĂ„nt! Men nu sitter verkligen det pĂ„ plats hela dagen, kĂ€nner mig nysminkad! Perfekt att anvĂ€nda sig av de nĂ€r man jobbar eller ska pĂ„ fest! Det Ă€r frĂ„n Make up store! Köpte det för jĂ€tte lĂ€nge sedan sĂ„ flaskan hĂ„ller hur lĂ€nge som helst!



Sedan vill jag rekommendera en nyinkommen mascara! Max factor Ă€r det, köpte den pĂ„ Lindex! Den ger verkligen en volym och den gör sĂ„ ögonfransarna blir lĂ€ngre och det blir inte sĂ„ dĂ€r klumpigt som vissa mascaror kan göra att det blir! Jag Ă€r verkligen super nöjd! Jag har sĂ„ korta ögonfransar sĂ„ den framhĂ€vde mina jĂ€tte mycket! Hel nöjd med det köpet! 👍



Har ni prövat dessa produkter?😊
Inspo, Min vardag | |
#1 - - Tea Rajkovic:

Bra tips! Älskar the make up store!

#2 - - Days by Johanna:

Inte testat nÄgon av dem. Den första Àr inte aktuell dÄ jag aldrig sminkar mig sÄ. Men en bra mascara Àr aldrig fel till de tillfÀllen man behöver det.

#3 - - Days by Johanna:

oj glömde, ja har fÄtt tag i mÄnga sponsorer till bloggtrÀffen, och fler Àr pÄ g :)

#4 - - Emelie Andersson :

SÄ bra med lite tips gumman, den dÀr sprayen har jag ju provat och den verkar riktigt bra :) fint skal med gumms :*<3

Upp