Svar på frågestunden

Sanna:
Vad gör du i framtiden? ; Jag hoppas att jag fortfarande jobbar kvar på mitt jobb, och att jag har ett hus med Oskar och att vi är förlovade och har barn :)
Favoritglass? ; Sandwich utan tvekan!
Vad jobbar du med? ; Jag jobbar som frysansvarig på Ica Supermarket Lindsdal :)
 
Celine:
Drömresemål? ; Ett ställe jag hemskt gärna skulle vilja besök är Thailand! Det verkar underbart!
Favoritserie? ; Vampire Diaries såklart! :D
Ett minne du aldrig glömmer? ; En upplevelse jag aldrig kommer glömma är i somras då jag och bästa vännen Emelie tillbringade 4 dagar i Saxnäs <3 :)
 
Sandra:
Vem är din förebild? ;Jag har faktiskt många förebilder, en av dom är min Mamma! Hon gör allt för sin familj och jobbar så hårt både på jobbet och hemma  ;
Favoritlåt? ; Det är är olika periodvis, men just nu är det Ain´t No Saint med Peg Parnevik
Hur gammal är du? ; Jag fyllde 21 år igår :)
Vilka bloggar följer du dagligen? ; Jag följer Emelies http://emeliiiiieandersson.blogg.se , Linneas http://linnealiebig.blogg.se . Dom har jag alltid följt dagligen men nu är jag inne mycket på din och några andras med :)
Vad tycker du är viktigast i ett inlägg, bilder eller text? ; Jag tycker faktiskt variationen är viktigast. Aldrig kul att bara läsa massvis med text, men det är inte kul att bara se massvis med bilder heller! Så bägge och är bäst!
Har du några piercingar? ; Nej bara öronhängen om det räknas :)
Har du några tatueringar? ; Ja en på inre delen av högerarmen :)
Ett datum du aldrig kommer glömma? ; 27/9- 2013, Jag och Oskar blev tillsammans och började om allt! Sedan dess har det varit toppen <3
 
Linda:
Favoritfärg? ; Turkos :)
Favoritmat? ; Tacos
Bästa resmålet enligt dig? ; Gran Canaria :)
Hur många barn vill du ha om du vill ha några vill säga? ; Två stycken vill jag gärna ha :)
 
Johanna:
Vilka bloggar läser du varje dag? ; Jag läser Emelies http://emeliiiiieandersson.blogg.se , Linneas http://linnealiebig.blogg.se varje dag :)
Vad gör du om 5 år? ; Jag hoppas att jag jobbar kvar på mitt jobb, börjat kolla på hus om jag inte redan bor i hus vill säga, hoppas att jag fått ett barn i alla fall, och att jag är förlovad med Oskar :)
Hur träffade du din kille? ; Haha jadu, det låter väldigt töntigt! Men vi träffades på Bilddagboken. Det var ju 2011 och då var bdb som man kallade det väldigt populärt! Han kommenterade en bild på mig och jag tyckte han va snygg så vi började skriva privatmeddelanden och tillslut bytte vi nummer och bestämde träff osv :)
 
Tuva:
Om du fick en miljon i kontanter, vad skulle du göra? ; Hmm den var svår! Men jag hade nog tagit lån och byggt ett eget hus och betalat av miljonen :)
 
Emelie:Vilka är dina favoritbloggar? ; Din,Linneas och Polly Svenssons :) Men tycker om många fler!
Vad ser du dig själv om 5 år respektive 10 år? ; Om 5 år hoppas jag att jag kollar hus om jag inte redan köpt det, att jag är förlovad med Oskar och att vi har ett barn.
Om 10 år så hoppas jag att Oskar och jag bor i ett fint hus med två barn och kanske är på gång med giftermål! :)
Vad skulle du vilja jobba med om 7 år? ; Jag skulle faktiskt vilja jobba med det jag gör nu, om inte så någon klädesbutik :)
Vad är det bästa med mig? ; Att du alltid finns där, Du är ärlig, omtänksam, rolig, och du är otroligt smart!
Om du fick vara en person för 1 dag, vem som helst, vilken skulle det vara? ; Joel Kinnaman! Hade varit kul att pröva vara kille för en dag! Och han är rik och snygg och bor i ett gudomligt hus! Hade varit kul att vara honom faktiskt! :)
Vad är du mest nöjd med dig själv? ; OJ! Du vet att mitt självförtroende är låångt ner. Men om jag måste välja så är det väll mina ögon :)
Vad är det roligaste med att ha en blogg tycker du? ; Det är att man lär känna nya personer och att man får skriva av sig sina tankar och sånt!:)
Ett minne med Oskar du aldrig kommer att glömma? ; Det är såklart nu när vi var i Lindvallen! Det var första gången vi var iväg i en vecka tillsammans! Men om jag inte får välja det så är det när vi var i Örebro och jag överraskade honom! :)
Vilken app använder du mest i mobilen? ; Just nu så är det bloggen och Facebook! Uteslöt iMessage då man är inne där och skriver sms hela tiden såklart!:) 
Ett minne med mig som du aldrig kommer att glömma? ; Den är svår alltså, för vi har upplevt så himla mycket kul ihop så det är svårt att välja just ett minne! Jag har ju dragit upp Saxnäs så mycket så det vet du att det är ett minne jag aldrig någonsin kommer glömma! Så nu väljer jag vår tid tillsammans i Stockholm! Den var fantastisk! Konserten var grym, vi pratade och skrattade och satt i baren och drack goda drinkar! Och åt tre rätters! Det var fantastiskt kul! Glömmer aldrig att du trodde att ett litet smakprov var förrätten hahahaha 😂❤️

Tusen tack för alla era fina frågor! Det var såå kul att svara på dom! <3
 
Min vardag | |
#1 - - Polly Svensson:

Men gud vilken kulig lista. Gullig du e som nämnde mig hihi blev skit glad om det nu e jag vill säga. Kram finis

#2 - - Linda:

tack va gullig du är!!
saknar mitt långa hår men gillar det endå;D

#3 - - linda:

allting är bra med mig själv :)?

#4 - - Linnéa:

Sååå spännande Q/A :).

Ja, jag har sett alla underbara bilder på insta :p.
Själv har jag haft några fantastiska dagar med nära & kära plus det vackra vårvädret :).

Och dessutom måste man nog säga att veckan har börjat ganska bra... Portugisen kom förbi kontoret idag... dom enstaka 10 minuterna har verkligen gjort HELA min vecka <3 <3 <3.

Hoppas din vecka har börjat detsamma.
Kramis

#5 - - Emelie Andersson :

Du tog inte alla mina frågor :( <3

#6 - - Johan:

Kul att läsa och kul att höra att det är fler som har träffat kärleken via nätet! :)

Men oj vad jag har failat... Har helt missat att du fyllde igår! grattis Tina!!!
Hade du en fin dag? :)

SV: Ja, det kan jag tänka mig att det var, men ändå. Surt att skada sig sådär, i synnerhet första dagen...

Ja, det tror jag no tyvärr också att de gör... :/

Jag tycker det är bättre när det är hårt och isigt, så jag gillar inte när det blir sådär smötigt i backarna...

Det var superkul att köra skoter! helt klart en av höjdpunkterna såhär långt i år. Det var skithäftigt! :)

Ta hand om dig!

#7 - - Sanna:

Va kul o läsa dina svar :)

#8 - - Emelie Andersson :

Sv: så himla bra gumman, det var väldigt roligt att läsa 😘❤️

Upp