Påskpynt 🐣🐤

Hallå!

Håller på med maten just nu!
Blir råraka ( råriven fläskpannkaka).
Så gott! 😋

Så nu medan den står i ugnen tänkte jag att jag kunde blogga!
Fick en jätte fin påskkärring av Farmor och Farfar idag, turkos såklart ✌️👌

Så nu är lite påskpynt uppe, tycker inte om att ha de överdrivet lagom är bäst👌

Sedan köpte jag tre stycken rosa och tre stycken turkosa kycklingar på eko i går! Så söta! 

Jag är inte så mycket för färgen orange och gul om jag ska vara ärlig, så min påsk bli turkos och rosa! Passar mig perfekt!🐣🐥 Till nästa år får jag fixa grenar och en kruka att sätta ute med lite fina fjädrar i!👌

Ikväll blir en lugn kväll annars!
Ska sitta med Oskar och gå egendom vad vi måste ha med oss till Lindvallen! Börjar närma sig nu, 5 dagar kvar bara!👏

Annars blir de lugnt! Speciellt för Oskar som inte är riktigt pigg, han är genomförskyld och har ont i huvudet! Han var nyss i en lång kokhet dusch och nu vilar han! Så snart ska jag se till att han får mat i magen, sedan får jag göra honungsvatten till honom ikväll!

Han måste bli pigg till helgen! Lilla älsklingen!😘

Här är bild på kycklingarna och påskkärringen! 


Ha en fortsatt fin Tisdag nu hörni!😘
Min vardag | |
#1 - - Tuva Björnwall:

vilka söta!! :)

#2 - - Emelie Andersson:

Så himla söta! :) Jag gillar ju inte heller gul och orange så jag tycker att du gjorde rätt i rosa och turkos istället :)
Hoppas att han piggnar på sig till helgen, aldrig kul att åka iväg sjuk. <3

sv: Haha ja det är tur att jag har det ❤️ men jag förstår inte hur vissa människor tänker faktiskt.

Jag saknar dig med ska du veta, hur jäkla mycket som helst. Jag vet inte om jag kan på fredag, men jag kan höra av mig gumman :) ❤️

#3 - - Sandra':

tack så jättemycket för frågorna<3
svaren är uppe nu.

och vad gulligt med påskpynt, jag brukar aldrig pynta när det är påsk faktiskt, :) men de var jättefint

#4 - - Tove Arvidsson:

Trevligt med lite påskpynt!!

#5 - - Tilda:

Såå söta! :)

#6 - - Days by Johanna:

Fina små kycklingar och söt påskkärring :) Kör inget påskpynt alls :

#7 - - Johan:

Ska ni vara borta länge, eller blir det bara över helgen? :)

SV: Det kan jag förstå!
Hur gick matchen då?

Nja, bra och bra, bättre iaf!
Imorgon är det derby mot Mora. Mora leder serien, tre poäng och sju mål före oss. Vinnaren går vidare, förloraren har spelat klart för säsongen. Vi måste alltså vinna i ordinarie matchtid med minst fyra mål, då går vi vidare. Tufft, givetvis, men chansen finns, så håll tummarna för oss imorgon, även om HV spelar då också!

Helgen var helt okej. Inte riktigt som tänkt, men helt okej.
din helg då? Och veckan hittills? :)

Ta hand om dig!

Upp