Ja jag är helt galen!!

Haha ja! Som ni vet ska jag vara med tjejvättern ska även cykla Ölandsloppet med faster och nu OCH NU SKA VI GÖRA ICA KLASSIKERN! 

Haha vet inte vad det är med mig, Faster kan få mig göra allt! Det kommer bli en sjukt tuff och rolig utmaning! 

Här har ni lite information vad man ska göra på Ica klassikern! 









Man ska klara de momenten under den tiden det står! Ska bli otroligt kul och spännande! Och sedan tjejvättern och Ölandsrundan på det! Mycket träning i år! Det gillas! Wish me good luck!

Endast 12 dagar kvar så börjar cyklingen!🚴

Gå med ni också!💪

Min vardag, Träning | |
#1 - - Days by Johanna:

Roligt min syster gör klassikern nu, hon har bara vätternrundan kvar :)

#2 - - Tuva Björnwall:

härligt!!! :)

#3 - - Linda:

låter roligt !!:))
Tack fina du <3

#4 - - Johan:

Bra det där tycker jag, då har du klara och tydliga mål för vad du vill uppnå och klara med din träning och det är väldigt positivt! :)

SV: Det låter nice!
Ja åkte lite blått till en början, som en inkörning liksom, men sedan blev det mest rött och svart. Gillar rött bäst, eller ja, det beror på, svarta kan också vara bra, huvudsaken är att backarna är relativt breda och att snön är bra. Stämmer alla de förutsättningarna, då kan jag i princip åka vad som helst :)

Ja, det är riktigt gott, testa de maträtterna, och röris med för den delen ;)

Jag var i Leksand i lördags och i söndags var vi hos mamma och pappa, som kom hem från Alperna då :)
Har du gjort något kul i påsk? :)

#5 - - Sandra':

Men oj låter roligt ju :) duktig du är som gör detta =)

SV ; tack så jättemycket :) 3 år snart har vi varit tsm =)

#6 - - Linda:

jag älskar den, köpte på tradera:D

#7 - - Linnéa:

Trodde att portugisen skulle åka hem till Portugal imon, men så fick jag höra idag att han har varit hemma över påsk och börjar jobba imon igen *haha*: Shit, jag hade gärna undvikit honom i några dagar *ahhh*. Vi får se om han dyker upp imorgon <3.

Hihi, kul att du gillar inspon - rosa är en av mina favvisfärger, framförallt pastellrosa :p.

Hur har veckan börjat annars?
Kramis

#8 - - N:

Spännande :D

#9 - - Days by Johanna:

Ja en svensk klassiker kan man börja när man vill bara man avslutar den inom 1år :)

Ja vi hade en riktigt härlig påsk :)

#10 - - emelie andersson:

Du är faktiskt lite galen Tina men det kommer gå så bra!! <3

sv: precis som DU ❤️

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så spännande!

Upp