Happy birthday to me🎉

Jaha dÄ Àr det min dag idag!

Idag fyller jag hela 21 Ă„r!
TÀnk den 19 Mars för 21 Är sedan sÄ föddes jag!

21 Ă„r... Helt ofattbart vad tiden gĂ„r fort! 

Min födelsedag kommer bestĂ„ att hemresa till Vimmerby sedan hem till oss i Kalmar! En massvis med fĂ€rd hemĂ„t helt enkelt! 👍

Firas pĂ„ lĂ„ngfredagen av slĂ€kten!💕
Hoppas ni fĂ„r en fin Lördag sĂ„ hĂ€r pĂ„ min födelsedag!😁💕

Fick bli lite gamla selfies pĂ„ mig!✌





Min vardag | |
#1 - - Polly Svensson:

Grattis fina du. Åren gĂ„r fort tro mig. Kram

#2 - - Days by Johanna:

Grattis pÄ födelsedagen

hoppas hemresan gÄr bra :)

#3 - - Celine:

Grattis till dig!

#4 - - Josefine:

Grattis!!

sv: Tack sÄ jÀtte mycket :)

Tack desamma!

#5 - - Emelie Andersson:

SUPERGRATTIS igen bĂ€sta Tina! Jag hoppas verkligen att din dag har varit underbar pĂ„ alla sĂ€tt och vis! Du vet precis vad jag tycker om dig och hur mycket du betyder för mig, annars fĂ„r du ta och kolla in pĂ„ min blogg för dĂ€r stĂ„r det Ă€nnu mer :) Jag Ă€lskar verkligen dig sĂ„ himla mycket, du Ă€r verkligen min bĂ€sta vĂ€n som betyder allt för mig ❀❀

#6 - - Linnéa:

Åh grattis bĂ€sta tjejen pĂ„ din lilla födelsedag. Hoppas att den varit bra hittills och sĂ„ förblir :).

UtifrÄn dina fina instabilder sÄ kan jag verkligen förstÄ att skidresan varit super :p.

NÀdu, den dÀr attans portugisen stÄr det Ànna still med, kÀnns lite uppgivet, men man ska vÀl aldrig tappa hoppet <3.

Ha en fortsatt underbar lördag tjejen <3
Kramis

#7 - - Linda:

jÀtte fina bilder :D

#8 - - Tea Rajkovic:

Grattis!

Upp