Utmaning ✔️

Tre namn jag går under: Martina, Tina, Älskling
Tre ställen jag bott på: Förlösa, Olles gränd , Norrlidsvägen 
Tre saker jag brukar dagdrömma om: Förlovning, Kattungar, när man bor i Villa
Tre saker jag tycker är viktigt: Ärlighet, Trogenhet och Tacksamhet.
Tre saker som jag alltid bär med mig: Mobilen, Plånboken och nycklarna 

Tre ställen jag arbetat på: Ica macken, Lindex och Ica Supermarket
Tre saker jag brukar tänka: Hur jag jobbar, När och vad jag ska träna och hur många timmar jag får sova
Tre saker jag vill ska hända innan året är slut: Kanske förlova sig, Bli mer fit och resa någonstans 
Tre plagg jag saknar i min garderob: Fler Klänningar, Tröjor och Jeans 



Tre saker som doftar underbart: Spolarvätska, Blommor och killparfym.
Tre saker jag älskar: Mina nära och kära, Pojkvännen och min fina katt
Tre ställen jag varit på/i: Gran Canaria, Gotland och Sälen
Tre saker jag älskar att äta: Grillat, Taco och Bakad potatis med röror 

Tre saker jag brukar säga: "Hon ba" "Yees" " vafan" 
Tre grejer jag älskar att göra: Cykla racer, Kolla Vampire Diaries, och umgås med vänner!
Tre saker jag ser fram emot: Saxnäs med bästavännen om det blir av, Lindvallen och Kryssningen med familjen! 
Tre personer jag tror kommer svara på denna lista: Alla som vill :)



Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Emelie Andersson :

Fan vad lika svar vi hade :) kul att du svarade finaste du, alltid lika kul att läsa <3
Saknar saxnäs som fan och hoppas verkligen att vi kan komma dit i år med :) älskar dig vännen <3<3

#2 - - Days by Johanna:

Ja Hugos kusiner kommer passa upp honom ordentligt med, så han lär knappt sakna mamma och pappa :)

Jag jobbar som förskollärare, men är mammaledig till augusti :) Min sambo jobbar med att installera trygghetslarm på boende :)

#3 - - Days by Johanna:

Ja det är mets kul och jobba som förskollärare, men det är mycket som kunde ändras så hade det varit perfekt jobb. Vad jobbar du med? :)

Ja 6månader till skall vi vara hemma och njuta av ledigheten :)

Det är en vanlig väska jag söker, ingen skötväska :) Så du har kanske något tips ändå? :)

#4 - - Emelie Andersson:

sv: ja det hoppas jag, ser fram emot att träffa dem :)

Ja, jag såg att det var många svar som jag själv hade bara att du hade bytt ordning på dem :)

Nej det tror inte jag heller att han gör, och jag är väldigt glad att jag har han hemma också för det är alltid lite sällskap :)

Tack så mycket fina du, det gick bra :) Jag får svar nästa vecka då jag ett besök på ortopeden :)<3

#5 - - Linnéa:

Sååå himla härligt inlägg & härliga bilder <3.Så spännande läsning :)

Tack, kul att du gillade inspoinlägget, blir jättepeppad på att göra fler sånna inlägg med olika färger :). Hm favoritfärg? Det var svårt, är ju helt frälst i pastellfärger och där igår ju gul, rosa, lila, grön, blå m.m <3. Ljuva 80-tal :).

Ingen hint av portugisen idag, men jag hoppas att han dyker upp senare i veckan - får väl köpa med mig en chokladask till honom nu när alla hjärtans dag närmar sig *haha*.

Hoppas du fått en fin veckostart tjejen.
Kramis

Upp