Om inte du ler så ler inte jag❤️

Godmorgon! 

Igår blev inte riktigt dagen som planerat!
Jobbade 11.00-16.00 sedan åkrte jag hem och bytte kläder! 
Sedan åkte jag till Akuten för att hälsa på min bästavän! 
Det var fruktansvärt att se henne ha så ont och inte kunna göra något! 😔
Men jag var där i några timmar och höll henne sällskap! Jag hoppas verkligen hennes smärta försvinner snarast och att hon blir bra min fina vän, hon förtjänar verkligen inte det här! Hon har haft för mycket motgångar på senaste tiden! Så nu hoppas vi på förändring! ❤️

Sedan åkte jag hem och åt lite och spelade lite NHL med älskling!
Sedan hann jag inte så mycket mer för kom hem halv 9 någon gång!😊

Idag jobbar jag 10.00-16.30, sedan ska jag hem och fixa Oskars hår eftersom jag inte hann det igår! 
Sedan blir det träna, duscha, äta och koppla av helt enkelt! 😊

Vad gör ni en Onsdag som denna?😊

En bild på bästa Emelie och mig


Emelie & Tina, Min vardag | |
#1 - - Emelie Andersson:

Åh gammal bild det där ;)
Tusen tack för att du kom igår, jag är så himla tacksam!! Du bryr dig så himla mycket och hur ska jag någonsin kunna tacka dig för det <3
Hoppas att du får en bra onsdag vännen, jag saknar dig redan <3

#2 - - Emelie Andersson:

sv: ja det hoppas jag med, skulle verkligen vara så himla mysigt så man slipper ligga hemma och glo :/

Ja jag ska försöka med det och tack älskade vännen, det betyder så himla mycket <3
Love you, kramis <3

#3 - - Linnéa:

Nämen usch och fy, hoppas verkligen att Emelie bättrar på sig... jag gillar inte akuter och sjukhus överhuvudtaget :S.

Haha, oh ja, en fin portugis som springer runt på vårt jobb. Vi har ett stort projekt just nu för en tysk firma, och den här portugisen jobbar för dom :). Herrans såååå fin han är. Har inte sett honom sen torsdag förra veckan - hoppas att han är där imon <3 Mer info kommer *haha*.

Tack tack, och hoppas att du också får en finfin kväll <3
Kramis

Upp