Min vecka! ✔️

 
Måndag: Idag jobbade jag 07.00-13.00. Därefter mötte jag upp Emelie vid Eko, så har shoppat med henne och tog en lunch på en trappa upp. Där efter så tog vi lite kaffe hos mig. Inhandlade en teburk och nya gardiner. Kommer bild senare. Hängt upp gardinerna, strukit tvätt, handlat inför veckan med baby, och nu blir det käka framför farmen och mysa.
 
Tisdag: Jobb 11.00-16.00. Hem och laga Kycklinggryta med wokgrönsaker och ris. Sedan ska jag raka Oskars hår på sidorna, får se hur det går. Haha! Sedan blir det nog träning.
 
Onsdag: Jobb 10.00-16.30. Hem och laga Korvstroganoff med ris. Sedan blir det de vardagliga, tvätta, stryka osv sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda :)
 
Torsdag: Jobb 11.00-18.00. Sedan blir det att kolla hockey med Pappa, Oskar och Morbror. Hejja Kalmar HC! :)
Sedan blir det käka och ta en lugn kväll!

Fredag:
Ledig. Oskar åker hem till Vimmerby. Jag ska åka och hämta min kisse hemma hos Mamma & Pappa för han ska vara hos mig och gosa med sin matte i helgen! Sedan ska jag förbereda mat, bakad potatis med egen räkröra och skinkröra! Sedan kommer bästa vännen och sover här. Blir äta gott, dricka lite, kolla Vampire Diares och bara unna oss massvis med gott. Hon kan behöva varva ner lite nu efter allt jobb :)
 
Lördag: Ledig. Emelie åker hem :/ Syster kommer hit tidigt :) Blir systermys både Lördag och Söndag, och kattmys såklart! Vi ska äta Tacos och kolla film och spela Wii och bara umgås. Det var ett tag sedan jag och Fanny gjorde det. Sist var när jag bodde hemma :) Så det blir mysigt!

Söndag: Ledig. Oskar kommer hem och vi ska hem till Mamma, Pappa  & Fanny och äta mat och kolla farmen tillsammans och umgås helt enkelt :)
 
Så ser min vecka ut nu vad jag vet! :)
Har ni några planer i veckan?:)
Min vardag | |
Upp