Merano Loungegrupp 👏

Idag har jag Àntligen bestÀllt hem utemöbler! Ska ha dom pÄ terassen, men de Àr sÄ lÀtt att bÀra sÄ kan bÀra ut de pÄ trÀdgÄrden ocksÄ om de Àr kanon vÀder!

Det Ă€r e Merano Loungegrupp! SĂ„ otroligt fin! GrĂ„a dynor till! Och ett litet större bord sĂ„ man kan Ă€ta dĂ€r ute med 😊

SĂ„ nu tar de 4-6 arbetsdagar sedan Ă€r de hĂ€r😍


Vad tycker ni?😊
Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Wow, dom Àr sÄÄÄ sjukt snygga dom möblerna. SjÀlv sÄ kör jag pÄ ett litet cafébord :).

Jag har haft en underbar helg i Göteborg hos en vÀn med goda middagar och pubbesök - bÀsta pÄ lÀnge. Skönt ocksÄ att slippa vara ensam pÄ alla <3-ans dag.
Hur har du sjÀlv haft det? :)

Men nu ligger jag bara hemma och kollar pÄ film. Ska ju upp och jobba tidigt imon.
Hoppas ni fÄr en fortsatt finfin kvÀll <3
Kramis

#2 - - Emelie Andersson :

Åh sĂ„ jĂ€kla snygga!! DĂ€r ska vi sitta sen och dricka en massa alkohol och bara ha det mys ;) <3

#3 - - Emelie Andersson:

sv: Ja sÄ himla mysigt :) LÀngtar verkligen till dess, lÄnga och sköna sommarkvÀllar.

Ja det var vÀldigt mysigt trots att jag hoppade med kryckorna :/

Tack sÄ mycket gumman, hoppas att du ocksÄ har fÄtt det :)
puss och kram finaste du ❀

#4 - - Anonym:

De Àr sÄ snygga, vill ha sÄna med, fast jag vill ha de ute, men vet inte hur de tÄl vatten? :)

Vi har varit pÄ öppna förskolan idag och imorgon skall vi simma, ev pÄ onsdag med dÄ vi har ett simmpass som vi missat, sen trosdag blir det öppna förskolan och pÄ fredag skall vi pÄ Hugos kompis 1Ärskalas :) Sen helgen kommer vÄra respektiva slÀkter pÄ kalas för Hugo, sÄ söndag skall vi bara vila :)

Hur ser din vecka ut?

#5 - - Days by Johanna:

Det Àr jag som Àr anonym :)

#6 - - sandra.:

sjukt fina utemöbler :) jÀttefina !
hoppas ni blir nöjda med dem sen och att det passar bra :)

sv ; ja det Àr ju mest av tradition man kollar pÄ det, men det var verkligen bÀttre förr.

kram

#7 - - Linda:

Ska komma igÄng med trÀningen nu efter jag varit i stockholm igen och bara jobba Àn sÄ lÀnge trÀffa en av mina bÀsta vÀnner ocksÄ :) du sjÀlv?

#8 - - Sarah:

Va kul me nya utemöbler :) De fÄr gÀrna bli sommar snart sÄ man kan börja sitta ute :)

Upp