LYCKA!❤️

Godkväll! 😊

Idag är verkligen en sån där dag jag bara vill ställa mig ute och skrika av lycka!
 
Som ni flesta vet så har jag och pojkvännen letat kattungar länge.
Men ni har aldrig fått napp, antingen har de varit någon slags raskatt.
Och vi vill ha bondkatt, sedan har de varit de färgerna vi inte vill ha.
Men idag så small det!
 
Vi ska åka till Osby i morgon och ta hem två stycken han bondkatter som är tolv veckor gamla.
En är hel svart och en är svart med lite vitt! Är så sjuuukt glad!
Så idag köpte vi kattlåda, kattsand, mat samt vatten skålar, kloklippare, lite kattleksaker samt kattgodis såklart!
 
Så ikväll lär nog ingen av oss kunna sova, vi kommer bara längta till i morgon kväll!
Åh ska bli så mysigt att sitta med två kattungar och mysa i morgon!
 
Är otroligt glad! Otroligt bra dag måste jag säga 😄
 
Så nu blev det ett inlägg med massvis av kattsnack 😉 Det gillas👍
Kommer såklart bilder framöver!

Nu ska jag sätta mig med en kopp te och läsa katt boken tänkte jag, måste ju va lite förberedd 😉
 
Vi hörs i morgon, ha en fortsatt fin kväll nu! 😊

Här är skålarna och kattlådan!


 
 
Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Åh vad mysigt, min syster hämtade nyligen hem sina 2 st nya kattungar - såååå himla söta :). Hoppas få se en massa gulliga bilder här i fortsättningen då :p.

Nja, jag tyckte väl att robin var bäst i mellon, om jag nu måste välja nån... går dock runt och sjunger konstant på samir och viktors låt *ahhhhh*. Håller tummarna för att nästa delfinal blir bättre :p


Idag fick jag äntligen träffa vår kära portugis igen - fräschare än vanligt, casual monday, och inga arbetskläder på <3. Ska försöka luska fram hans ålder nu i veckan, på nått sätt i alla fall :)

Hoppas du får en fortsatt underbar kväll tjejen <3
Kram

#2 - - Emelie Andersson :

Åh vad roligt och vilka fina grejer :) ser fram emot att få se massa bilder på kattungarna sen :) <3

#3 - - Johan:

Åh vad kul!
Har de vågat sig fram där hemma än? :)
När Tissen kom hem till mig låg han typ bakom soffan i ett dygn, men sen kom han fram och var hur social som helst :)
Men de ska vara innekatter eller?

SV: Haha nej, kaffe is dah shit ;)

Ja, jag älskar katter, de är så fina och så söta :)

Ja, det var en grym tillstälning där i Globen! Häftigt och jag är stolt över att tillhöra en sådan fansskara, som avundas av nästan alla andra klubbar i Sverige :)

Ja, det var mycket folk på Hovet i lördags såg jag... Har en kompis där uppe i Stockholm som är djurgårdare, så han uppdaterade mig om läget i den matchen :P

Ha en fin kväll Tina!

Upp