Kanelknäckebröd och te 👌😋

Rubriken säger mycket!

Kanelknäckebröd och te är verkligen någonting jag har dille på! 
Jag älskar verkligen kanelknäckebröd med smör och ost på! Äter det varje morgon och varje kväll! Och om kvällarna brukar jag göra en kopp te till också, och det är verkligen topp notch!👌 

Och te så har jag två sorter som jag älskar just nu, och det är Indian spice och vaniljte! 

Har ni något favorit te eller knäckebröd?
 

Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Åh, det knäcket är ju bland det godaste som finns - finns ett av samma märke med smak av havssalt *mmm*. Och tesmaken forrest fruit eller strawberry är godast <3.

Finns inga mer detaljer om portugisen just nu, har inte träffat honom idag heller. Hoppas att han kommer förbi imon så jag får lite härliga minnen inför helgen :p.

Hoppas du haft en fin torsdag annars <3
Kram

#2 - - Emelie Andersson:

Kanelknäcke är verkligen så himla gott, sen föredrar ju jag istället kaffe ;) men det är gott tillsammans det med.

Hoppas att du får en fin torsdagskväll vännen, jag längtar efter dig ska du veta. Love you <3

#3 - - Josefine:

Ser så mysigt ut när folk dricker te, men jag tycker inte om de..

sv: Supernöjd! Jag går gelenagel utbildning i skolan, så håller på och lär mig. Kul att du tycker det :)

Tack desamma!!

Upp