Svar på frågor 👌👍


Tack så mycket för nomineringen Sandra HTTP://ssandras.se ❤️


1. Hur skulle du beskriva din blogg? -Den innehåller mycket olika saker, allt från bilder till inspo till frågor till min vardag!
2. Vad gillar du mest att blogga om ? - Inspo och mina dagar!
3. Vilka är dina favoritbloggar? - Tycker om så många, men HTTP://emeliiiiieandersson.blogg.se och HTTP://linnealiebig.blogg.se har alltid varit favvisarna, men nu har jag upptäckt fler bra👌
4. Har du några sommarplaner? - Inte spikat, pratat om Saxnäs i år igen med bästavännen och sedan umgås med kompisar och ha semester helt enkelt👍
5. Vilket är ditt drömresemål ? - Turkiet och Thailand
6. Vilket är ditt favoritsmink märke? - Make up store
7. Vad är du mest nöjd med hos dig själv ? - Mina ögon
8. Favoritfärg? - Turkos
9. Vart shoppar du helst dina kläder? - Lindex & Gina Tricot 
10. Har du några tatueringar? - Ja en
11. Vilken skönhetsprodukt skulle du inte klara dig utan? - Mary Kay setter för huden
 
Jag nominerar dessa 11 bloggare att göra denna tag :
HTTP://linnealiebig.blogg.se
HTTP://emeliiiiieandersson.blogg.se
HTTP://pollysvensson.blogg.se
HTTP://maaliinmaaria.se
HTTP://nouw.se/tuvabjornwall
HTTP://nouw.se/tildaochmolly
HTTP://Schumacher4ever.blogg.se
HTTP://myfairytaleneverends.blogg.se
HTTP://Nouw.se/daysbyjohanna
HTTP://spontan.blogg.se
HTTP://nathalies.vione.se
Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Johan:

Haha, jaha, där ser man... Du får mina svar här istället :)

1. Hur skulle du beskriva din blogg? - Skriver om det jag brinner för, människor, hockey, musik, att idrotta på elitnivå etc. Djupa känslosamma inlägg blandas med mer lättsamma inlägg om både det ena och det andra.
2. Vad gillar du mest att blogga om ? - Hockey och musik tror jag nog, men gillar även att skriva djupt och detaljerat med mycket känsla i...
3. Vilka är dina favoritbloggar? - Kan inte välja ut några favoritbloggar. Jag läser och kommenterar hos dem som läser och kommenterar hos mig, gillar att få något slags dialog i bloggandet, att lära känna nya människor helt enkelt!
4. Har du några sommarplaner? - Än så länge är sommaren helt oplanerad faktiskt...
5. Vilket är ditt drömresemål ? - västindien någonstans eller typ Florida/Tampa eller någonstans däromkring.
6. Vilket är ditt favoritsmink märke? - Inget :P haha
7. Vad är du mest nöjd med hos dig själv ? - Armarna tror jag.
8. Favoritfärg? - Beror på vad det handlar om, men generellt gillar jag ljusa färger.
9. Vart shoppar du helst dina kläder? - Förr var det Intersport och Stadium, men numera kan jag inte säga att jag har någon favoritaffär... men Klädhuset Falerum är ju aldrig fel ;)
10. Har du några tatueringar? - Nix
11. Vilken skönhetsprodukt skulle du inte klara dig utan? - Jadu... Någon typ av ansiktsrengöring kanske? :P

SV: Ja, alltså, det känns helt sjukt... Att inte Modo avgjorde tidigare under matchen, eller tidigare i matchserien för den delen, det är ett under bara det... Jag har knappt fattat det än, att vi faktiskt gick hela vägen!!! :)

Haha, det har varit bättre för din del låter det som? ;)
Men fotbollssäongen är lång och Kalmar har många chanser än. HV får komma tillbaka i höst igen :)

Ha en fin dag nu, Tina!

#2 - - Josefine:

Roligt inlägg!!

sv: Tack så mycket :)
Har skola hela veckan och ska till stallet också, dudå? :)

#3 - - Tilda:

Så roligt att läsa svaren!!! Tack för nomineringen :)

#4 - - Tuva Björnwall:

Tack för nomineringen, lägger ut mina svar imorgon :D

#5 - - Emelie Andersson:

Vilken rolig grej :) har blivit nominerade nu två gånger men inte fått tid till att svara på den :) <3

sv: åh älskade du! Du är så jävla bra ska du veta. Jag älskar dig ❤️❤️

#6 - - Natalie Honkonen:

Så kul att läsa!:D kramar

#7 - - Days by Johanna:

Skall abolsut svara, har ett par stycken till som gjort så får ta det lite pö om pö, men svar kommer, påminn mig om jag glömmer :) har iaf sparat inlägget bland bokmärken så jag snabbt hittar det när det är dags :)

Upp