Lite av mitt fantastiska liv i bilder ❤️



Bilder, Min vardag | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så mycket härliga bilder! :)

#2 - - polly:

Men vilka fina bilder. Så fin är du tjejen. Kram

#3 - - Tilda:

Fantastiska bilder! :)

#4 - - Days by Johanna:

Ja såg någon annan som med skulla göra ica och det är ett annat upplägg än riktiga :)

#5 - - sandra.:

härliga bilder :)
Ja men precis:) antar att du är trött nu efter kryssningen? =)
hoppas ni hade det roligt :)

#6 - - Nicole :

Åh vilka härliga bilder!! :)

#7 - - linah:

va fint! <3

#8 - - Malin Thorell ♔:

Åh vilka fina katter ^^

#9 - - Tuva Björnwall:

så fint!! :)

#10 - - Malin Thorell ♔:

svar: Ja verkligen :)
Tack så mycket! :D Ja det är sjukt jobbigt, jag är snorig typ 80 % per dag, ibland har jag snorfria dagar iaf :)

Jag ska bara ta det lugnt hemma, själv då? :)

#11 - - Days by Johanna:

Härliga bilder.

Ja det skall bli kul med bloggträffen, extra kul dne blev fullsatt långt innan sista datumet :)

Imorgon kommer min bror upp hit och skall hjälpa oss med vår häck, vi skall såga ner den coh börja om den. Sen på kvällen skall jag ut och äta med två tjejkompisar och sedan se rock of ages på teatern :)
Söndagen är ganska oplanerad vi får se vad vi hittar på med :) Själv då?

#12 - - sandra.:

Åh vad mysigt ju :)
Ja det gör jag också, han är så braaa!!!

Hoppas du hittar något på shoppingen imorgon =)
och i helgen har jag inga direkta planer mer än att umgås med pojkvännen och ta det lungt :) <3

#13 - - Emelie Andersson:

GULLEPLUTT! <3

sv: ja det måste vi verkligen göra, jag saknar faaaaan dig ❤️❤️

#14 - - Linnéa:

Hihi, härligt liv du har tjejen, så fina bilder... Är det en tatueringsbild i mitten? :).

Sååå himla skönt att det är helg nu.
Några roliga planer? :)
Kramis

#15 - - Cassandra Haraldsson:

Så härliga bilder!

#16 - - Malin Lundgren:

så fina katter!

#17 - - ebba:

härliga bilder :)

Upp