Frågor👌

1. Vad heter du? Martina (Vill bli kallad Tina)
2. Hur gammal är du? 21 år
3. Vart bor du? Kalmar
4. Hårfärg? Egentligen mörkblond men färgat ombre, mörkare uppe och ljus i topparna.
5. Ögonfärg? Blåa
6. Hur lång är du? 1,61 ungefär 
7. Kär? Ja
8. Singel eller upptagen? Upptagen
9. Hur många har du kysst?  Haha har inte direkt räknat det!
10. Vad väljer du, godis eller chips? Det beror faktiskt på vad jag känner, ibland är jag mer sugen på chips och tvärtom!
11.  Nämn tre saker på din att-göra-lista? Städa,gosa med katterna och tvätta 
12. Cola eller fanta? Cola
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Jadu, fått panik? Haha
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Det som attraherar mig är killar med fina händer med synliga blodådror och lite muskulösa! Sedan vill jag såklart att han är omtänksam och snäll!
17. Vad har du för mobil? iPhone 6 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Oj, rest kanske? Köpt ny bil :)
19. Favoritland? Gran Canaria
20. Favoritfärg? Turkos
21. Film? Den är inte lätt, tycker om så många! Men LOL tycker jag om :)
22. Bok? Laura Trenter- Dagboken tror jag!
23. Serie? The Vampire Diaries!!😍
24. Vad gillar du mest med dig själv? Den är också svår, mina ögon kanske 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Kroppen!



26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Alltså kan inte säga bara två personer, så det får bli ; min familj, min pojkvän Oskar och mina vänner
27. En person du älskar.  Oskar
28. En person du hatar. Hata är starkt ord, men finns alltid personer man tycker mindre om, och de nämner jag inte här:)
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
30. Saknar du någon just nu? Ja, min bästavän Emelie jag inte träffat på evigheter! Och min älskling och mina två nissar där hemma!
31. Vad är det bästa som hänt dig?Hänt så mycket fina saker i mitt liv, men de bästa är när jag träffade Oskar!
32. Beroende av något? Ja mobilen
33. Ditt livs största misstag? Det håller jag för mig själv, familjen vet!
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Oskar eller Emelie, kan inte välja 
35. Har du några tatueringar? Ja
36. Piercingar? Öronen om de räknas! 
37. Vem är mest lik dig? Min syster Fanny
38. Har du någon förebild? Mamma!
39. Vad ska du göra idag? Shoppa och ut och äta och mysa med familjen❤️
40. Vad är det värsta du vet? Otrohet, Falska människor och sjukdomar!
41. Vad är det bästa du vet?  Bra hälsa och min familj/vänner 
42. Vad åt du senast? Godis
43. Vad vill du ha just nu? Mina kissar ❤️
44. Vad köpte du senast? Kalmar FF biljetter
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Joel kinnaman, Mikael Persbrant, Ian somerhalder
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Olivia, tycker det är så fint! 
47. Tränar du? Har haft men nu drar det gång igen!💪
48. När går du och lägger dig? Olika,men om det är arbetsdag dagen efter så lägger jag mig runt 10 och sedan kollar jag mobilen och lite så somnar lite senare! 
49. Vad är klockan nu? 10.00 😊
50. Är du nöjd med ditt liv? Absolut!👌

Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Malin Thorell ♔:

svar: Usch då, jag kan inte ta nässpray varje dag då det är såhär för då blir jag totalt beroende igen. suck -.- Va kul med shopping i Stockholm :D

Ja detsamma :)

#2 - - Malin Thorell ♔:

svar: Ja och det är ju inte alls bra att bli beroende av nässpray :/

Javisst äre fint, jag älskart :D
Detsamma :)

#3 - - Emelie Andersson :

Åh vilken rolig lista!! Alltid lika kul att läsa! Jag saknar dig också gumman, väldigt mycket! Det har gått alldeles för lång tid nu :( <3

#4 - - Sanna:

Älskar såna här listor, kul läsning :D :D önskar dig en skön Lördag :)

#5 - - sandra.:

Så rolig lista :) kul att veta lite mer om dig, visste faktiskt inte att du hete Martina utan trodde du hete Tina :)

Ja jag såg det på instagram att du var på Mall of Scandinavia :D så himla roligt, jag har aldrig varit där men vill dit så ska åka snart :D hittade du något fint där? ha en fortsatt bra lördag sötis <3

#6 - - Linnéa:

Hihi, ja men visst är den bodyn verkligen to-die-for, LOVE IT! <3

Underbart inlägg :p.

Åh, är ni i Stockholm? Jag får precis din härliga VS-shoppingbild på Instagram, SÅÅÅÅ avis, du får gärna köpa med dig några par trosor och bodylotion hem till mig *haha*.
Ha en fortsatt fin sistadag i huvudstaden.
Kramis

#7 - - Josefine:

Roligt lista!

sv: Tack!!
Desamma :)

#8 - - Alice:

Fina bilder!!

#9 - - Johan:

Kul att läsa! Ombre (heter det så) är fint tycker jag, ta åt dig av det :)

gunvald är kung tycker jag :D haha
Han och grannen är de bästa karaktärerna i Beck :)

SV: Härligt att höra! Hoppas ni har det bra i huvudstaden också :)

Tack! Då var vi inte riktigt i mål, men det är vi nu, efter gårdagens rysare och vi är tillbaaks! :)

Idag går det inte annat än att vara glad, så ja, allt är toppen med mig idag :D

ta hand om dig!

#10 - - Tuva Björnwall:

så kul att läsa!! :)

#11 - - Emelie Andersson:

sv: Ja tröjan var verkligen helt underbar, både snygg och otroligt skön :) Älskar färgen med dessutom ;) ❤️
Jodå vissa dagar är kämpigare än andra, får se om hon har fått tag på ortopeden på onsdag :) ❤️

#12 - - Tilda:

Jätteroligt att läsa! :)

#13 - - Malin Thorell ♔:

svar: Ja gör det, kanske det är katt? Vi har två katter och jag är allergisk mot vissa kattmjäll, men jag känner inte av våra katter så mycket, bara när det är pollen ute och när jag är förkyld, eller får för mycket päls i ansiktet, men det är inte så farligt, blir bara snorig :)

Imorgon ska jag fixa håret, få massage, på fredag ska jag åka och kolla på nya glasögon, dom andra dagarna, vet inte än, själv då? :)

#14 - - ebba:

hoppas du får en bra söndag :)

Upp