Min dag!✌️

Hejsan på er!

Vaknade vid klockan 9 i morse, så då gick jag upp och gjorde mig i ordning!


Sen åkte jag till Nybro, skulle till ett stall där Emelie har sin fina häst Calltino! 
Jag kollade lite när hon longerade Tino och när de busade! Så söta, Emelie sprang och han springer efter hela tiden och låter inte henne komma förbi honom! Det var kul att se det!


Sedan så åkte vi och åt lunch på dolche vita i Nybro, det var så gott! Vi åt kycklingfilé med Klyftpotatis och bea! 

Sedan gick vi till ett fik och tog lite fika! Det var en jätte god kaka som hette ryttarkaka! Tog tyvärr ingen bild på den, men de var choklad och knäck/kola på! Så gott!!

Där efter skulle hon iväg och jobba och då åkte jag hem och städade i vardagsrummet uppe! Dammade, plockade i ordning och dammsög! Sedan kom hjärtat hem, då åkte vi och slänge lite kartonger! Sedan åkte vi hem och åt! 

Vid halv sex cyklade jag till faster, i läckeby! Sedan tog vi en cykelrunda! Så idag har jag cyklat hela 46.04 kilometer! Känns riktigt bra! 



Och nu har jag precis duschat och ligger och kollar på Idol med mitt hjärta! ❤️

En fantastisk dag med ett fantastiskt slut! 

I morgon blir det jobb, 09.00-16.00👍

Ha en fortsatt fin kväll👌
Emelie & Tina, Min vardag, Träning | |
#1 - - Emelie Andersson :

Vilka härliga bilder och tack för en helt underbar dag min fina!!! Som jag tycker om dig!! Hade gärna träffat dig mycket längre men vi syns junpå fredag och fan vad roligt vi ska ha!! Du är så jävla bra så du anar inte. Men du, jag skulle ju inte jogga utan jobba ;) jogga är ju tyvärr inte min grej så hade själv blivit chockad om det va de som jag skulle göra ;) <3
Tack igen för en otroligt trevlig stund idag och tack för att du kom till stallet idag, betyder så mycket för mig som jag hoppas att du vet❤️❤️

#2 - - Emelie Andersson :

+ att du är såååååå fin!! Jättefina bilder på dig!! :) <3

#3 - - Sarah:

Va mysigt o gå ut o äta :) De låter riktigt gott me :)
Mysigt o fika oxå :)
Tråkigt o städa men skönt när man e klar :)

Sv: Nae de e inte uppehåll i dansen, den har precis dragit igång igen :)

#4 - - Emelie Andersson:

sv: ja det ska bli sjukt kul, kan verkligen inte fatta att det är så snart som det är ❤️❤️
Kul att du uppskattar det så mycket Tina, det betyder allt och lite till! :)

Tack så mycket, och desamma till dig! Ja jag hoppas verkligen att hon gör det. Som jag saknar henne ❤️❤️

#5 - - N:

Fina bilder!

#6 - - Linnea:

Åh, härliga bilder, verkar ha varit en toppendag ju :-)

Ja, men det känns bra att ha kontakt med Markus på ett sätt i alla fall...sen existerar ju även sms och Facebook om det skulle vara så 😊.

Det känns jättejobbigt att begravningen närmar sig. Brukar oftast kännas "bättre" efteråt... Har inhandlat ett big pack med näsdukar 💕.

Hoppas du haft och får en fortsatt fin Lill-lördag.
Kramis 😋

Upp