Tina hissar & dissar

- Att jag ska ha min första semester i sommar.
- Ska åka till Göteborg två gånger i sommar samt Stockholm. 
- Att mitt förhållande är bättre än någonsin nu. 
- Ett par snygga shorts som är nyinköpta! 
- Att min katt mår bra igen. 
 
 
 - Att det är så svårt att få tag på lägenheter. 
- Att vädret har varit så regnigt. 
- En del åldersgränser på krogar/pubbar som är högre än andra.
- Spagetti och köttfärssås, inget som jag gillar! 
- Vissa beteenden som ens vänner kan ha. 
 
 
 
Min vardag, Utmaningar | |
#1 - - Emelie Andersson :

Så roligt att läsa!! :)

Sv: ja jag kan förstå det! <33
Den är redan omgjord gumman! ;) <3

#2 - - Sanna Widman:

Ja får hoppas allt löser sig för en gångs skull. :/ :)

Japp, jadå nu är det sommarlov! :D Inget är riktigt planerat och bestämt men jo ska sommarjobba lite på pappas kontor, vara barnvakt åt lillebror någon gång och får annars se helt enkelt. Blir att gå på Rockoff på riktigt för första gången i sommar och annars lär jag väl planera mera eftersom. Dudå?

Åh visst var det, tack! :D

Tack detsamma!

Roligt inlägg :)

#3 - - Linnéa:

Åh, härligt inlägg där <3

Ja, jag vill bara flytta NU(!). Härligt att skattepengarna kommer nästa vecka så man kan åka till bl.a Ikea och shoppa en massa inredning *hihi*.

Min vecka är ganska oplanerad än så länge, bortsett från jobbet.
Det sägs att det ska bli +20 grader här i helgen men det tvivlar jag på just nu.
Och själv? <3

Kramis

#4 - - Louise:

helgen blir nog rätt lugn dindå? :)

#5 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Bra hissar och dissar. Ja, men visst är det sjukt svårt att få tag i en lägenhet. Just nu bor vi i en bostadsrätt, det vill säga att vi äger denna, men jag trivs inte här så jag vill flytta, men det är sjukt svårt att hitta en ny:(

Håller tummarna för att du får turen på din sida snart.
kram

#6 - - emelie andersson:

sv: jaha, just de :) tack så mycket fina du, får väl se hur länge den håller för mig (a) <3

tack så mycket finis :) <3

#7 - - Cielo:

Kul att läsa!

Sv: Aa, mycket om foto och photoshop

#8 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Håller med dig! Är inte heller något stort fan av spagetti och köttfärssås haha.
sv; Det låter ju som att du har ett par riktigt härliga dagar framför dig.
Tack, vad kul o höra att du gillar det :) Detta inlägg fick mig verkligen att längta ännu mer till sommaren :)
kram

#9 - - Johan:

Jag hörde att det var den kallaste maj sedan 60-talet någon gång och att det inte hade regnat så mycket i Stockholm under maj sedan 1870 typ. stor diss på det!!
Hoppas värmen kommer snart!
Haha, vi ska nog ändra på din inställning till spagetti och köttfärssås ;)
Vad var det med katten innan? :(

SV: Haha, lite träningsvärk ska man ha ibland, då vet man att man har gjort rätt för sig ;)

Ja, det är en snmart grej. Jag hade det innan blogg.se bytte plattform. då försvann allt i utkast. Sedan har jag inte brytt mig om att skriva inläg dit, men jag har några inlägg på datorn som väntar på publikation :)
Tyvärr och tyvärr, få med trogna vänner/läsare är väl bätre än många och ytliga? Eller? :)

Ja, nu är det lite bättre, hoppas jag iaf. Sov bättre inatt, så får väl se hur det blir nu inatt. Är skapligt trött nu, efter mina fyra träningspass på två dagar, så nu lär jag nog sova gott :)

...Fast vi leder ju serien nu? :D

Helgen blir nog ganska lugn. Det blir studentfirande imorgon eftermiddag och träning lördag-söndag, annars händer nog inte mycket. Du då, har du några planer?

Sov gott, Tina :)

#10 - - Julia Wisniewska:

Vad kul med lite hiss och diss:)

#11 - - Emma:

Det positiva är alltid kul att läsa! Göteborg är så himla mysigt :)

Upp