Godmorgon!:)

I går när jag kom hem efter 10 från jobbet så tog jag lite mat för jag var så hungrig! 

Sedan satt vi och pratade lite svärmor och svärfar och allihopa, de var trevligt! Men sedan vart vi alla trötta för alla har ju jobbat! Så vi la oss vid tjugo i 12 ungefär! 

Och idag vaknade jag runt kvart i 9, och nu har jag precis duschat! Det var skönt, älskar en dusch på morgonen, man piggnar till så då!:)

Och idag är de verkligen skit väder... Fyfasen så tråkigt med detta regn och att de är så molnigt! Så otroligt tråkigt!

Men de hindrar inte oss från att gå på båtmässan, lite paraply så är de lugnt:)
Men de är tråkigt att de snart är Juni och vädret är så här!! Känns som de är tur att jag har sen semester!Då har väll värmen förhoppningsvis kommit! 

Sedan får vi se vad vi hittar på idag!:) 

Hoppas ni får en fin Lördag!:)

Här kommer lite regnbilder från Google;
De är väll de enda bilderna som passar in just nu tyvärr!





Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Ja, men usch & fy tusan för vädret - ska vara detsamma här imorgon, tyvärr :S. Jag hade egentligen tänkt gå ner till torget men hoppar det... får bli lite inhandling av mat & sen hemmamys med lördagsgodis och en massa film <3

Låter som att din helg kommer bli riktigt fin - trots vädret.

Jag fick veta igårkväll att killarna som jag skulle till Harry's med ikväll eventuellt måste jobba imorgon och då blir det säkert ingen "utgång" :().

Hoppas du får en fortsatt finfin lördag.
Kramis <3

#2 - - Skogsraah ☾:

Hoppas din helg blir bra med :)

#3 - - Linnéa:

Ja, fy för vädret, lyckades dock klara mig från regnet när jag var borta o handlade förut *puuh*.

Mm, det känns lite trist om det inte blir något Harry's ikväll, men plikten kallar, måste dom jobba så måste dom, mycket att göra :S. Dom slutar vi 17-tiden idag så jag hoppas att dom hör av sig <3

Haha, oh ja, jag dör när jag ser Anton hysén, han är sååå snygg <3

Kramis

#4 - - Louise:

Åhh låter som en mysig helg :)

ja den är verkligen bra tycker jag :)

#5 - - Emelie Andersson :

Så trött på detta regn!! :(
Tack så mycket för den fina pratstunden! Jag saknar dig redan och hoppas du får en trevlig helg med svärföräldrarna! :) <3

Upp