Dagens citat!

 
Min vardag | |
#1 - - sandra.:

vilket bra citat :D

Haha åh va synd :( jag älskar som sagt skräck, men blir också rädd haha, men tycker att skräckfilmerna som görs nu inte alls är på samma nivå som dem som släpptes för ett par år sedan, men ibland hittar man bra filmer :)

Ska du hitta på något roligt i veckan? :) <3

#2 - - Josefine Arvehall:

Ett bra citat det där :) hoppas du får en bra dag!

#3 - - Days by Johanna:

Ett bra citat, passar bra in på min dag idag

#4 - - BEATRICE:

Bra citat! Peppande :D

#5 - - Emelie Andersson :

Så himla sant!! :)

Sv: ja vi måste verkligen ses snart. Denna veckan är lite svårt men vi kanske kan kolla om nästa? :) ❤️
Ja det är de ju bara att man är lite fjantig så inget händer. Men så är det ju i alla sporter och jag har ju inte så mycket att säga till om just nu ;) <3

#6 - - ISABELLA:

Så bra citat!!

#7 - - Linda:

Nej aldrig kollat på faktiskt :)) !

#8 - - Emelie Andersson:

sv: jasså har det varit en dålig dag? :( <3
Ja det tycker jag allt att vi ska, jag saknar ju dig alldeles för mycket just nu <3

Den var otroligt jobbig och tung faktiskt, men det var så kul att få se alla igen :)

Älskar dig också gumman <3

Upp