Bra Fredag!✌️

Hallå på er!

Vaknade vid kvart i 9 av att Mamma dammsugade,men hade ändå ställt klockan på 09.00 så det var rätt lugnt! 😊

Gick ner och åt frukost och drack en kopp kaffe! Och pratade lite med Mamma! Efter frukosten så gick vi ut och gick 3.5 kilometer. Det var riktigt skönt och detta vädret är ju underbart, så varmt och skönt! Tyvärr börjar de mulna på men kan hoppas att de bara är tillfälligt! Sedan handlade vi lite vi skulle ha till Lunch på Magneten! 😊

Sedan gick vi hem och nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning! Lunchen står på spisen så nu kurrar det i magen! I dag blir det rödspätta hollandaisesås och sallad! Mhhmm så gott! 

Sedan efter lunchen blir de att ta en kopp kaffe och där efter runt kvart i 1 tiden blir det att cykla till jobbet för att jobba 13.00-19.00! Underbar dag måste jag säga! 

Ikväll blir det nog att ta de rätt lugnt vad jag vet, tycker att jag förtjänar det! Kanske ska ge mig på att baka en nyttigare muffins jag såg recept på! De är väll en lite Lördags unning!

I hela Maj månad har jag gått 13,1 kilometer! Började med detta för exakt en vecka sedan så 13.1 kilometer på en vecka, de är bra! 👍😊
Hoppas er Fredag har startat bra!:)

Här kommer en bild på lunchen;


Min vardag, Träning | |
#1 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Åh så himla gott det lät:)

Haha, ibland önskar jag att jag hade någon som kunde väcka mig sådär, det skulle väl vara hunden som gör det här hemma då:P

trevlig helg!

#2 - - emelie andersson:

Så mumsigt! :)
och du är värd att ta det lite lugnt tycker jag! <3
Inte dåligt att ha gått så långt, stolt över dig ska du veta min fina vän! <3

sv: Ja visst är han, jag dör nästan!! <3
Ja vi kan ju börja där vi slutade tycker jag, vill så gärna komma till slutet! :) <3

#3 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Åh vad gott!
sv; Ja samma här! Såå tråkigt verkligen.
Tack så jättemycket! Hoppas du får en trevlig helg :)
kram

#4 - - Linnéa:

Mmm, yummie yummie så gott det ser ut :p.

Tyckte att Måns var grymt bra igårkväll i eurovision-semin... han var klasser bättre än alla andra, ingen kunde konkurrera med honom :). Så jag tror absolut att han kommer sluta topp 3 i finalen imon <3.

Kul att du gillade mina svar i frågestunden - alltid roligt att dela med sig.
Hoppas du får en fortsatt fin fredagskväll <3

Kramis

Upp