Min helg;

 
 
Fredags;
 
I Fredags vaknade jag relativt tidigt och gick ut och gick en lång promenad med Farfar.
Sedan gick de hem till han och farmor för farmor bjöd mig på en riktigt god och stadig lunch för jag skulle jobba mellan 12-22.00. Sedan efter jobbet kollade jag på film och tog det lugnt. Somnade skapligt tidigt var så trött,
 
Lördags;

I Lördags gick jag upp skapligt tidigt och åt en god frukost med Mamma för att sedan gå ut och gå en promenad med henne, lika trevligt som alltid! Sedan städade syster och jag övervåningen, hon dammade av i vardagsrummet här uppe och jag dammsög, sedan torkade vi av glasbordet och dammade inne på toan och rensade lite och gjorde den fin! Sedan gick jag bara och väntade på att min saknade och fina bästis skulle komma! När hon väl kom på kvällen åkte vi och köpte lite gott och pratade en massvis, vi hade lika kul som alltid! Det vart rätt sent! Tiden bara sprang iväg! Hade en riktigt lyckad kväll!

Söndags;

Vaknade runt 11 tiden, så vi gick upp och åt frukost och jag gjorde mig i ordning inför jobbet. Så vi sa hejdå och sedan cyklade jag till jobbet. Jobbade 12.00-19.00. Gick bra, det vart mycket att göra den Söndagen. Så tiden bara sprang iväg. Sedan tog jag de lugnt, vilade upp mig lite. Därefter så bestämd saknade Savannah och jag att vi skull träffas. Vi träffades senast på studentdagen!!! Helt sjukt vad tiden går. Så jag åkte och hämtade henne. Sedan satt vi och pratade hela kvällen och kollade på en Håkan Hellström film. ( Hon är tokig i honom). Sedan vart klockan mycket så vi bestämde oss för att sova. Vi hade en mycket lyckad kväll!
 
 
Idag; Vi vaknade vid halv 11, sedan gick vi ner och gjorde en mycket god frukost och satt oss ute i solen och åt frukosten. Det var underbart! Vi satt och pratade drack kaffe och åt massvis gott, och solen värmde en riktigt, kunde sitta med kofta utan frysa, snarare tvärt om! Det var underbart! Sedan gick vi in för hon skulle sminka mig, hon är lika duktig som alltid! Blir så sjukt fint! Hon är grym! Sedan var de bara att göra sig i ordning för jobbet. Så jag körde hem henne och sedan körde jag direkt till jobbet. Varit en bra kväll där, tiden bara sprang iväg. Jobbad 14.00-19.00 rätt lugnt pass! :) Och när jag kom hem kollade jag lite på farmen och åt lite. Och nu sitter jag här, kände att jag var tvungen att blogga... blivit så sjukt dålig på de! Men har verkligen inte orkat :( förlåt.
 
 
Så min helg har varit toppen! Fullt upp, men det gillar jag!
 
I morgon öppnar jag på jobbet. Så jobbar mellan 06.55-12.25 också rätt skönt pass även fast det inte blir någon sovmorgon direkt! Direkt efter jobbet ska jag till frisören, ni får se resultaten i morgon eller övermorgon ;)
Säger inte vad jag ska göra! :)
 
Ha en fin kväll, jag ska ut och gå en promenad nu!

Chao :)
Min vardag | |
#1 - - Linnéa:

Så underbara bilder - dom senaste dagarna känns det verkligen som att våren är här... Massa sol och solglasögon & vårjackan på :)

Jo just nu så är det fullt upp på jobbet, och framförallt nu när 2 av mina kollegor är i Thailand - ska göra alla deras uppgifter med.

Har världens ångest inför onsdagen den här veckan, farmors begravning väntar - buhu, vill egentligen inte gå på den. Jobbigt!

Hoppas allt är fint med dig tjejen <3
Kramis

#2 - - emelie andersson:

så spännande :)
så bra att hade en härlig helg gumman, det var du värd <3

sv: du behöver inte vara nervös gumman lilla, vi ska ha kul det är de :D inget läskigt. Jag är bara förväntansfull.

ja det bara rann ur han stackarn, han hatade nog mig efter det passet ;)<3

haha ja, nu har jag inte det att skylla på längre. Vad ska jag skylla på nu då? ;)

miss you to <3

#3 - - N:

Låter som en bra helg!

#4 - - caroline:

såå fint!

#5 - - linah:

jättefint sminkad! lät som en bra helg:D! kram

#6 - - Linnéa:

Hur har ert väder varit idag då? Här var det mulet & blåsigt i morses, men under förmiddagen kom solen - helt underbart väder :). Kanske dags att plocka fram cykeln snart istället för att åka bussen varje morgon <3.

Har verkligen ångest inför morgondagens begravning, men jag antar att allt kommer kännas bättre efteråt... när man sitter med släkten och pratar & äter god mat m.m... Ska jobba några timmar innan begravningen imon, tänka på lite annat <3

Känner mig helt slut nu så det får bli ett varmt bad & sen slänga sig på soffan o se en film eller lite TV - tidig läggdags :)

Ha en finfin fortsatt tisdag.
Kramis

Upp