Vad jag tycker om dig, min fina vän!

Godkväll kära läsare!
 
Nu sitter jag hemma hos min fina fina bästavän!
Vi har suttit och pratat en hel del och skrattat som alltid!
Vi har lika kul som alltid helt enkelt. Just nu sitter hon och spelar gitarr och sjunger, love it!
Hon har köpt en helt egen häst idag! Så otroligt glad för hennes skull, det är hon så värd!
Ikväll blir det bara massa snack,skratt och bus!:) Vi får se vad kvällen har att erbjuda.
 
I morgon blir det umgås med henne och sedan åka till jobbet och jobba mellan 13.00-19.00!
Därefter blir det köra till Vimmerby. Det blir att köra väldigt försiktigt i mörkret och snön.
Så är väll framme runt 9 tiden. Men jag har faktiskt köpt en jätte fin lila termosmugg som jag ska ha med mig i bilen så jag håller mig vaken och pigg! Det är aldrig fel med kaffe på färden! Tycker verkligen den är super snygg!
 
I helgen ska jag och älskling och hans släkt vara i ett badhus helt själva och umgås.
Ska bli så mysigt! Sedan blir det bara massvis med mys med älskling!
Så åkte vi till Kalmar på Söndag för på Måndag väntas arbete igen!
Men nästa vecka Måndag,Tisdag,Onsdag & Torsdag ska jag faktiskt vara i frysen.
Det ska bli kul att ha hand om en avdelning själv så den veckan! Nya utmaningar.
Alltid kul att variera arbetesuppgifter!
 
Så ser min kväll och helg ut! 
Hoppas ni får en fin kväll och en fin start på helgen!
Inte jätte intressant inlägg men ett blogginlägg iallafall ;)
 
 
Tack för jag fick komma och träffa dig idag gumman! 
Det gör mycket att få träffa sin bästavän, du betyder så otroligt mycket för mig!
Har så otroligt kul med dig! Jag älskar dig så min fina bästavän! <3

Världens bästa och finaste vän!<3
 
 
 
 
Emelie & Tina, Min vardag | |
#1 - - emelie andersson:

åh vad gullig du är pluttan! Fan vad jag älskar dig <3<3 och tack så mycket för att du kom, du får vara här precis hur mkt du vill <3

sv: sötnos, ja vi kan varandra in och utantill.

hihi klart du får hjälpa till, du ska ju vara min hästskötare hallå :o <3<3

älskar dig med bästavännen, så otroligt mycket ska du veta <3 du är fan det bästa jag har, glöm aldrig det! <3<3

#2 - - Linnéa:

Så himlans fint inlägg <3

Jodå, min fredag har börjat bra, är nog mest peppad för att det är just fredag & att helgen snart är här :).
Haha, känner av lite värk i baksidan av ena låret, men så ska det vara när man tränat på bra... riktigt kul träning igår :)

Då ska jag ta och göra den utmaningen i eftermiddag/kväll då - kommer även länka till dig.
Ha en superfin fortsatt fredag <3

Kramis

#3 - - Linnéa:

Ska för söka komma på lite fler frågor till din frågestund, får sova på saken :p

Hoppas du haft och får en fortsatt fin fredagskväll... Jag har precis kopierat din utmaning som jag nämnde, så nu har du lite läsning framför dig *hihi*.

Kramis <3

#4 - - Sarah:

Så fint skrivet :)

#5 - - Linnéa:

Hihi, kul att du gillar mitt kopierade utmaningsinlägg - alltid kul att bjuda lite på sig själv :).
Ja, jag jobbade i Norge för några år sedan, mitt jobb hade ett projekt där <3

Åh, det låter ju som att du kommer få en alldeles strålande helg då ju :).
Själv så ska jag ha lite pyssellördag; du vet tvätta och massa annat... Och imon så ska jag på 5-års kalas till fina systersonen <3

Kramis

#6 - - Boel:

Himla mysigt helg det låter som :)

Sv: Ja, hoppas den inte stannar och försvinner från min kropp illa kvickt haha :)

#7 - - emelie andersson:

sv: ja jag har ju det :) denna helgen har varit så sjukt mycket. Det har nästan varit jobbigt ;)

du ska självklart få träffa Calltino gumman! Han vill ju träffa dig med. Visst är han fin! :)

saknar dig med vännen, redan!! ;) <3

#8 - - Linnéa:

Vad kul att gårdagen blev sååå lyckad för er del då, kul o höra :).

Hade själv en ganska lugn lördag. Idag skulle jag egentligen hem till syrran på 5års kalas, men hon sms:ade igår och skrev att systersonen har åkt på magsjuka - lagom kul.
Så nu sitter man här framför TV:n och funderar över vad man ska hitta på idag <3.

Hoppas du får en skön start på din lilla söndag :)

Kramis

#9 - - Gina:

så fin du är ^^

#10 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Va underbart att ha en sådan vän:) Så på hennes blogg och insta att hon fått blivit hästägare. Så himla glad för hennes skull:)

#11 - - Sarah:

Vilken fin färg de va på termosmuggen :)

#12 - - ɑ n n i k ɑ:

Fin blogg!

#13 - - Linnéa:

Absolut :) Det visade sig att systersonen inte hade magsjuka utan bara hade ätit något konstigt, han har varit ok sen igår morses... Kalaset blev som sagt inställt, men mamma & pappa kom förbi o hämtade så åkte upp till syrran en kort sväng :). Ludde älskade fotbollsskorna som jag köpte till honom <3

Ah, frysansvarig låter som ett stort ansvar *hihi*. Sitter o funderar på hur kommande arbetsvecka kommer bli - tänker löneförhandla med chefen imon så vi får se hur jag ska lägga upp det hela(!).

Nu väntar ett varmt bad o TV-tittande.
Ha en fortsatt superfin kväll <3

Kramis

#14 - - Sanna Widman:

Superfin blogg du har! :)

#15 - - emelie andersson:

sv: så lite så gumman :) hoppas att de dög ;) <3

Det blev tyvärr inga bilder, hann inte :) ska försöka nu en annan dag i veckan <33

#16 - - Boel:

Super fin bild :)

Sv: Åh vad roligt att du gillade inlägget :D
Känns som en toppen månad förutom begravningen :)

- Vad kul att du gillar den gröna färgen :D
Fixade den igår, kände för något mer vårligt hihi ^^<3

#17 - - Linnéa:

Ja, han blev supernöjd över sina nya fotbollsskor, mamma & pappa köpte ett par skridskor till honom - han är redan en idrottskille :) 5år fyller han - min lilla fis. Haha <3.

Ok, men det låter ju bra att jobba så om det resulterar i bra pengar. Tackar, jag ska försöka snacka med chefen i alla fall - skönt att du håller tummarna för mig :p

Ah, då får du hoppa i säng tidigt ikväll då precis som mig - klockan ringer 05.30 *uh*.
Ha ett fint slut på söndagen och en bra start på din måndag <3

Kram

#18 - - Linnea:

Hihi, ja sjukt att det redan gått 5 år sen syrran fick sin son ... Tiden går undan :)

Jodå måndagen var bra den. Mycket att göra men jag behöver iaf inte stressa, skönt att kollegorna börjar fatta...

Idag blir det jobb igen, står o väntar på bussen just nu faktiskt.
Hoppas du får en finfin tisdag.

Kramis 💕

#19 - - Sanna Widman:

SVAR:
Åh vad glad jag blir! :)

Tack lite sent. :) Ha en fin kväll!

#20 - - Sanna Widman:

SVAR:
Ja :( Tack så mycket <3

Vad roligt, ska kika in! :)

Upp