29 Januari 2015

Hejsan!:)

Jobbade mellan 09.00-14.00 idag! Det gick så bra så!:) Sedan åkte jag och hämtade mormor för att sedan åka hem och fika lite! Idag blev det faktiskt en semla och en kopp kaffe! Det var sååå gott!:)

Sedan har jag packat för ikväll ska jag till min bästavän och sova där, och i morgon åker jag till Vimmerby och umgås med min pojkvän och hans familj! Sedan på lördag ska vi på släktträff med hans släkt då det har hyrt en simhall i Vimmerby! Så då är vi ensamma där! Ska bli så mysigt!:) Så ikväll blir det massa mys och bus med bästavännen! Och i morgon massa mys med älskling! Livet är på topp nu!:)

Vi hörs senare ikväll då jag är hos bästavännen! ha det!:)


Min vardag | |
#1 - - Klara:

ååå vad kul att fika med din mormor

#2 - - Linnéa:

Åh, verkar som att jag är den enda som inte har ätit någon semla ännu i år... väntar nog ändå tills fettisdagen :)

Nä, stackars systerson, han kryar nog på sig snart förhoppningsvis <3
Blev som sagt en liten shoppingdag för min del istället - lite nytt :p

Nu blir det bara lite filmmys för min del...
Hoppas du får en fortsatt superfin söndag <3

Kramis

#3 - - love&peace:

Åh vad gott!

#4 - - Sarah:

De lät som en supermysig helg :)

#5 - - malin:

åh vad gott!

#6 - - Boel:

Åh vad gott med semla!

Sv: Tack :)
Kram

Upp