Wake up. Kick as. Repeat.

Hallå på er!
 
Hoppas ni mår bra!
 
Igår la jag upp min checklista, men det tillkom en punkt till ; Träning!
Jag gick ut och gick en promenad med mamma! Sedan har jag laddat ner en jätte bra app som jag prövade i går. Riktigt bra, den kan jag verkligen rekommendera! Igår körde jag magpasset på fem minuter, och de var riktigt jobbigt bara de fem minuterna så jag kan tänka mig hur jobbigt tio minuters passen blir! Sedan körde jag ben fem minuter. Det känns verkligen i kroppen! Så skönt! Så den appen kan jag verkligen rekommendera!
 
 
 
Sedan kom jag precis hem ifrån en promenad med mamma nu!:)
Så skönt med kvällspromenader! I morgon blir det promenad och helkroppsträningen i 30 minuter på appen!
Gutt, lär nog kännas på Fredag! Peppad till max:)
 
 
Nu ikväll ska jag se Farmen och sedan blir det nog sätta på Vampire Diaries!
Sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda!
Vad har ni hittat på en Onsdag som denna?:)
 
Min vardag | |
#1 - - emelie andersson:

hihi den har jag också laddat hem någon gång, men sen tog jag visst bort den ;) hahah smart man är!

sv: ja det tycker jag verkligen att vi måste för vi behöver en massa nytt, känns som vi tar samma bilder hela tiden ;) <3

tack så mycket fina du, jag ska försöka ta det lugnt. Inte det lättaste för mig som du vet ;) <3

#2 - - Linnéa:

Åh, den kanske man skulle ta och ladda hem då :)

Jodå, har haft en finfin lill-lördag med jobb & en helkväll med min bästa vän Lisa, så trevligt/roligt... prata gamla minnen o.s.v.

Nu ska jag strax hoppa i säng eftersom klockan ringen 05.30 imon *ah*.

Ha en fortsatt fin kväll <3
Kramis

#3 - - Jenny Karlsson:

sv: Ja ska bli skönt att komma dit :) Åh låter supermysigt ju!
Ja det är kul att leka runt lite ibland istället för att sätta sig ner och göra som vanliga sminkningarna man ser, tack. kram :)

#4 - - Sanna Widman:

SVAR:
Okej låter som en bra vecka. :)

Tack så mycket :)

Upp