26 Februari 2015

God kväll på er!
 
Jag har haft fullt upp idag från morgonen till kvällen!
Så här har min Torsdag sett ut;
 
Vaknade klockan 08.00 idag för jobbade mellan 09.00-14.00.
Efter jobbet åkte jag till Farmor och Farfar och fikade lite och fixade till mina fonder lite.
Så det var trevligt!
 
Sedan åkte jag hem för Mamma, Fanny & Jag hade bestämt att vi skulle åka in till stan.
Det var bara det att Mamma märkte att Fannys plopp på öron hänget hade åkt in i hålet i örat på baksidan.
Vi försökte dra ut det både Mamma och Jag men Fanny bara grät för det hade åkt in så långt så det gjorde så ont.
Så Mamma fick ringa Husläkarcentrum, de stängde vid 16.00 men de höll de öppet lite längre för vår skull, så de var full fart in till Husläkarcentrum. Som tur var fick de ut ploppen, men de gjorde ont så Fanny grät igen och de kom en hel del blod, stackaren! Men skönt att det löste sig!
 
Så det vart McDonalds idag, Fanny fick bestämma mat efter omständigheterna.
Därefter åkte Mamma, Fanny & Jag in till Hansa och kollade runt lite.
Fick med mig en hel del grejer hem faktiskt. Detta fick jag med mig hem;
 
 
Max Factor Kajal
 
Max Factor Clump Defy  Mascara
 
Clinique Superprimer (Jag blir lätt lite rödflammig på kinderna, primen döljer de bra! Så man får fin hy)

 CC Cream Foundation ( Denna foundationen döljer min röda färg i ansiktet med och jämnar ut färgen)

 Foundationborste, len och jämnar ut foundationen bra.
 
Ett par sköna och fina "slappbyxor" ifrån Lindex! Så otroligt sköna och ändå snygga!
Hel nöjd med mina inköp!
 
Efter stan så gick Mamma och Jag ut och gick vår runda, de var kyligt men så skönt det är med en kvällspromenad! Sedan körde jag helkroppsträningen på min app i 10 minuter, de 10 minuterna räckte gott och väl.. fasen vad de börjar kännas i kroppen redan! Men de är roligt, känns att man gör någon nytta! Sedan tog jag en varm och skön dusch.
Nu sitter jag och pratat med bästa vännen i telefonen, som jag saknar den tjejen! Får äntligen träffa henne i morgon:)

Ha en fin kväll på er!
Min vardag | |
#1 - - emelie andersson:

sv: HIHI JA JAG KAN VERKLIGEN INTE FATTA DETTA TINA, HELT JÄVLA SJUKT! Assså åhhhhhhhhhh! :*
Kan verkligen inte fatta.

jag längtar också tills i morgon, love you <3<3


stackars lilla Fanny, du får hälsa henne från mig ;) <3<3

#2 - - Linnea:

Oj då har du haft en väldigt händelserik torsdag då, skönt att det slutade väl för Fanny då - trots smärtan... Och fina inköp 💕.

Jodå min torsdag var bra.. Mycket att göra på jobbet, framförallt nu eftersom mina 2 närmsta kollegor åker till Thailand idag resp söndag ... Buhu! Mycket nytt att lära sig 😒.

Helgen är oplanerad, ska hem till mamma o pappa en sväng efter jobbet :).
Ha en strålande fredag 💕
Kramis

#3 - - Emelie Andersson :

Så mycket fint du fick med dig hem, glömde skriva det i den förra kommentaren! ;) Det är bra att du unnar dig lite, det är du värd! <3

#4 - - MATILDA:

Nice shopping :D

#5 - - Sanna Widman:

SVAR:
Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

Med mig är det bra, lite förkyld och trött fortfarande men är mycket bättre än förut, och humöret är bra. :) Själv?

#6 - - Aschmanda:

- Glöm inte min veckans blogg tävling :D
http://aschmandas.devote.se/blogs/29833405/blog-of-the-week-12.htm#WriteComment

Upp