20 dagar kvar...

Kan inte fatta att det bara är 20 dagar kvar tills jag fyller 20 år!! Vart tog tiden i vägen egentligen?? 

20 bast, helt sjukt! Ja jag har börjat räkna ner sedan ett tag sedan!;) haha!
Det är faktiskt stort för mig, inte tonåring längre utan vuxen ser jag det som! Kan gå på systemet! En underbar ålder! Sedan kan jag gärna stanna i den åldern och inte bli äldre! Haha:)

Var tvungen att skriva de!:)

I morgon jobbar jag halv 10-15! Sedan ska jag och min fina Oskar till ekerum och bo på hotell över en natt, fick den av farmor och farfar, så snällt! Vi får fördrink sedan tre rätters sedan frukostbuffé efter en natt på hotellet så mysigt! Ser verkligen fram emot det!:)

Idag har även älskling och jag 1 år och 5 månader! Så underbart, älskar honom så! Ett år och fem fina månader med världens finaste älskling<333 

Toppen start på helgen! :)
Hoppas ni fått en lika fin start på helgen som jag!:) Ha det!





Min vardag | |
#1 - - emelie andersson:

Åh vad fina ni är!! <3
stolt fotograf!:')

#2 - - emelie andersson:

sv: haha, men det är kul att du tycker om dem ju :) du kan aldrig gissa vad jag har gjort för hemlisar idag (a) <3

Haha ja, så himla skönt verkligen. Jag ska föra över pengar till dig med, men har inte haft tid så kan jag göra det i morgon? :)

Vi måste verkligen ses väldigt snart igen, saknar dig redan vännen <3<3

älskar dig med min fina<3

#3 - - Linnéa:

Åh, vilka underbara bilder - och grattis till dig o kärleken då + att jag hoppas ni får en lyxig hotellnatt <3.

Blev en trevlig fredagskväll hos mina föräldrar... Nu har jag nyss klivit upp ur sängen och har inte hunnit planera min lördag ännu - måste i alla fall gå och handla lite. Vi får se :)

#4 - - Linnéa:

Ha en fortsatt fin helg.
Kramis

#5 - - linah:

oj:D grattis i förskott^^

#6 - - Elin:

Haft en härlig helg?

#7 - - Sanna Widman:

SVAR:
Jodå min vecka har nog varit mest bra. :)
Ja precis!

Tack detsamma, hoppas din helg varit bra hittills :)

#8 - - Johan:

Jag tyckte inte det var sådär jättespeciellt att fylla 20, men klart att det blir lite speciellt ändå :)

Hätligt att bo på hotell så! Hur var det? :)

SV: Ja, jag håller med, men nu känner man verkligen att våren är på väg, så det är väldigt skönt tycker jag :)

Haha okej, då vet jag :P
Systers bil heter Gördis :P

HV lär iaf klara en topp 6-plats. Vi får kvala oss kvar nu. Det är helt klart efter matchen i lördags, när vi först var fyra sekunder från tre poäng, första trepoängaren sedan 27 januari, men där Frölunda då kvitterade och där vi sedan förlorade på straffar, efter två stolpskott där. så nej, det går inget vidare för oss just nu och vi har verkligen inte marginalerna med oss... Möter just HV hemma imorgon, måtte det bli tre poäng då!

Ja, den är riktigt bra! Har du läst de andra två böckerna också, Eldd och Nyckeln? :)

Haha ja, det är samma sak här, man måste ha musik, det blir så mycket roligare då :)

Jag har också varit sjuk. Låg däckad i feber och grejer stora delar av förra veckan, men nu är jag tillbaka igen och det känns mycket bättre!

Hoppas allt är bra med dig

Ha en fin måndag :)

Svar: Hej!
Jag vill bara börja förklara varför jag svarar här... alltså de är någonting med din blogg. Oftast kan jag inte scrolla ner på din blogg och kommentera man får gå ut och in flera gånger innan det går. Men nu kan jag verkligen inte skrolla ner hur mycket jag än går ut och in på sidan! så därför kände jag att jag får svara här på detta otrevliga sätt denna gången!

SV: Ja de senaste dagarna har vart underbara med all sol och energi man fått!
Ja de var tur att Hv vann så mycket på slutet som de gjorde. Men nu ska de möta Linköping.. de blir tufft! Ja juste de får kvala sig in! Men hur ha de gått för de? Har de gått vidare till slutspelet?

Ja jag har läst eld med inte nyckeln, men eld var riktigt bra också:)

Usch då, tycker alla varit sjuka senaste tiden, tråkigt nog! Men skönt att du är bättre nu!

Allting är fint med mig:) Hoppas allt är fint med dig?

Hoppas du får en fin start på morgon dagen!:)
lifelivelaughlove.blogg.se

Upp