Bilder 💕

Godmorgon!

Blev lite sovmorgon med hjÀrtat idag! Det vart rÀtt sent igÄr!

I gĂ„r sĂ„ grillade vi snitzel och gjorde bakad potatis! Och Gud sĂ„ gott det vart! Riktigt gott var det! Under tiden vi Ă„t kollade vi pĂ„ Idol, vi har missat alla avsnitt som gĂ„tt sĂ„ vi mĂ„ste ju kolla pĂ„ dom vi missat!😊

DĂ€r efter sĂ„ gjorde vi oss i ordninga och cyklade bort till en lokal i nĂ€rheten dĂ€r mormor bor! För min pappas band Remidoz spelade dĂ€r! De var sĂ„Ă„ bra! Vilket röj det var! SĂ„ stolt över Pappa och Morbror! 

Sedan var vi dĂ€r tills det var slut och hjĂ€lpte dem plocka ihop alla grejerna! 
Sedan begav vi oss hem och pratade lite! DĂ€refter sĂ€tter de pĂ„ en gammal film dĂ„ de spelade för lĂ€nge sedan och jag dansade framför scenen som tvĂ„ Ă„ring! Haha, ja jag har varit med dom innan jag ens kunde stĂ„!😊

Sedan rullade klockan pĂ„ och Oskar och jag vart trötta,sĂ„ vi gick och la oss och mös med min underbara kisse! 💕

Idag ska vi kolla pĂ„ nĂ€r kusinen spelar fotbollsmatch mot bĂ€ckebo! Hejja LĂ€ckeby!⚜ DĂ€r efter ska faster och jag cykla! Ska bli kul! 🚮

Jag tĂ€nkte att jag bjuder pĂ„ lite bilder frĂ„n gĂ„rdagen! 







Hoppas ni hade en fin LördagkvĂ€ll och fĂ„r underbar Söndag allihopa!😊

Bilder, Min vardag | |
#1 - - Josefine:

LÄter som ni hade en bra kvÀll!!

sv: Usch dÄ, hoppas han mÄr bÀttre snart!!
Vi valde minigolf istÀllet för bowling och den gick vÀl helt okej :)

Upp